برنامه‌­های شهرستانی وزرای دولت در زنجان اعلام شد + جزئیات

برنامه‌­های شهرستانی وزرای دولت در زنجان اعلام شد + جزئیات

خبرگزاری تسنیم: با توجه به اینکه رئیس جمهور و هیئت همراه در نهمین سفر استانی خود به زنجان سفر می­‌کنند برنامه شهرستانی وزرای دولت یازدهم و معاونین رئیس جمهور در زنجان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شهرستان­‌های استان زنجان در سفر هیئت دولت به استان هر یک میزبان وزرا و معاونان رئیس جمهور هستند که برای بازدید از پروژه‌ها و یا موارد دیگر در این شهرستان­‌ها حاضر می­‌شوند.

در سفر دولت یازدهم به استان زنجان شهرستان­‌های ابهر، ایجرود، خرمدره، خدابنده، سلطانیه، طارم و ماهنشان میزبان وزرا و معاونان و دستیار رئیس جمهور هستند.

به گفته احمدرضا حافظی، مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان، در سفر دولت یازدهم به استان زنجان، شهرستان ابهر میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی ابراز کرد: شهرستان ایجرود پذیرای علی یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان تصریح کرد: مردم شهرستان خرمدره میزبان حمید چیت­چیان، وزیر نیروی دولت تدبیر و امید است.

وی عنوان کرد: در نهمین سفر استانی دولت یازدهم، وزیر راه و شهرسازی به شهرستان خدابنده می‌­رود.

حافظی اظهار کرد: مسعود سلطانی­‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث، فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان سلطانیه سفر می‌­کند.

وی بیان کرد: در سفر دولت یازدهم به استان زنجان سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم به شهرستان طارم ­می‌رود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: مردم شهرستان ماهنشان در این سفر میزبان مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور هستند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon