بیش از ۵ هزار کارت هوشمند مهارت در چهارمحال و بختیاری صادر شد

بیش از 5 هزار کارت هوشمند مهارت در چهارمحال و بختیاری صادر شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری از سال گذشته تاکنون ۵ هزار و ۸۴۰ کارت هوشمند مهارت صادر شد.

محمود تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، از طراحی کارت‌های هوشمند مهارت در راستای ایجاد دولت الکترونیک برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون 5 هزار و 840 کارت هوشمند مهارت برای متقاضیان چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

وی افزود: در شش ماه نخست امسال بیش از یک هزار و 400 کارت هوشمند مهارتی در استان برای متقاضیان صادر شده است که متقاضیان برای دریافت کارت می‌توانند  به مراکز فنی و حرفه‌ای در استان مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: این کارت‌های هوشمند که جایگزین گواهینامه‌‌های مهارت هستند و علاوه برمشخصات فردی امکان ثبت 20 گواهینامه مهارت را دارند و امکان جعل وجود ندارد.

تقی‌پور ادامه داد: یکی از مزایای این کارت‌های هوشمند اتصال آنها به سیستم جامع پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است که در صورت ارائه آن به دستگاه‌ها دیگر نیازی به مکاتبات اداری نبوده و با وارد کردن کد شناسایی روی کارت در این سایت قابل رویت  است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon