فردا؛ آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

فردا؛ آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

خبرگزاری تسنیم: معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاته آزاد می‌توانند از فردا به واحد پذیرفته شده برای ثبت نام مراجعه کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مجتبی علوی فاضلی معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان پذیرفته شده مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در صورت تمایل می‌توانند درخواست جابجایی خود را در سایت www.azmoon.net ثبت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای اعطاء تسهیلات بیشتر برای پذیرفته‌شدگان ایجاد شده و این امکان را می‌دهد که متقاضیان ادامه تحصیل در این مقاطع در صورتی که در واحد دور از محل کار یا زندگی خود پذیرفته شده‌اند بتوانند جابجا شوند.

 معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که شرط پذیرش در جابجایی‌ها چیست، گفت: ملاک موافقت با جابجایی‌ها کسب حداقل نمره آخرین فرد پذیرفته شده در واحدهای دانشگاهی مورد نظر است، لذا در صورتی که متقاضیان نمره لازم را کسب کرده باشند، امکان جابجایی وجود دارد.

علوی فاضل تأکید کرد: هر داوطلب می‌بایست یک رشته محل را انتخاب و در سایت ثبت کند.

وی گفت: متقاضیان در نظر داشته باشند که این جابجایی شامل واحدهای استان تهران و البرز نمی‌شود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان در مورد زمان اعلام نتیجه درخواست‌ها گفت: درخواست‌ها در معاونت سنجش و پذیرش بررسی و در اسرع وقت از طریق سامانه www.azmoon.net اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از سه شنبه

علوی فاضل همچنین از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان می‌توانند از فردا سه شنبه 29 مهر93  به واحد پذیرفته شده مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.

معاون سنجش و پذیرش گفت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند از فردا سه شنبه 29 مهرماه 93  به واحد پذیرفته شده مراجعه کنند.

وی در خصوص زمان آغاز به تحصیل این دسته از داوطلبان گفت: زمان آغاز به تحصیل به شرایط واحدها بستگی دارد و داوطلبان در دو نیمسال اول یا دوم (مهر یا بهمن) ثبت نام و ادامه تحصیل خواهند داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
triboon