کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) همزمان در ۷ استان برگزار می‌شود


کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) همزمان در 7 استان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیته علمی همایش بین المللی امام سجاد (ع) گفت: کنگره بین المللی امام سجاد (ع) به صورت همزمان در ۷ استان کشور غیر از هرمزگان در سالروز شهادت امام سجاد (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سعید کذایی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای برگزار کننده همایش بین المللی امام سجاد (ع) با آیت الله سعیدی که در دفتر تولیت آستان حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به برگزاری همایش بین المللی امام سجاد (ع) اظهار کرد: همایش بین المللی امام سجاد (ع) 4 سال است که در شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود و به موفقیت‌های خوبی دست یافته است.

عضو کمیته علمی همایش بین المللی امام سجاد (ع) با اشاره به نشر مکتب اهل بیت (ع) افزود: همایش بین المللی امام سجاد (ع) به نشر معارف اهل بیت (ع) کمک خوبی کرده و مقالات و آثار خوبی هم در این زمینه به دبیر خانه ارسال شده است.

کذایی با اشاره به موضوع مقالات و آثار ارسال شده به کنگره بین المللی امام سجاد (ع) بیان کرد: آیت الله سعیدی برای برگزاری این کنگره زحمات و تلاش‌های زیادی را انجام دادند، موضوع آثار ارسال شده به دبیر خانه بین المللی امام سجاد (ع) با محوریت صحیفه سجادیه و برکات آن است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع) عنوان کرد: این همایش به صورت همزمان در 7 استان دیگر غیر از هرمزگان برگزار می‌شود و علت برگزاری این موضوع همایش فعالیت فرقه ضاله بهاییت در استان هرمزگان است.

عضو کمیته علمی همایش بین المللی امام سجاد (ع) تصریح کرد: فرقه ضاله بهاییت در استان هرمزگان فعالیت‌های چشمگیری برای جذب مردم به این فرقه منحرفه دارد و ما سعی داریم با برگزاری چنین همایش‌های با نشر معارف اهل بیت (ع) در برابر فرقه ضاله بهائیت ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon