قوه قضاییه با عاملان اسیدپاشی در اصفهان برخورد قاطعی داشته باشد

قوه قضاییه با عاملان اسیدپاشی در اصفهان برخورد قاطعی داشته باشد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:‌قوه قضاییه باید با مرتکبان اسیدپاشی به زنان در اصفهان برخورد شدیدی داشته باشد همچنین اقدام برخی رسانه‌ها برای ارتباط میان این ماجرا و بدحجابی زنان هدفی جز ناامن کردن جامعه و تخریب چهره نظام ندارد.

علی جلیلیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درخصوص حادثه اسیدپاشی در شهر اصفهان و اقدام برخی از رسانه‌های بیگانه برای ارتباط دادن این موضوع با مسئله بدحجابی اظهار داشت:‌ نیروی انتظامی باید هر چه سریعتر عوامل اسیدپاشی در شهر اصفهان را شناسایی کرده و دستگاه قضایی برخورد شدیدی را با این افراد داشته باشد.

وی افزود: به طور قطع هم‌اکنون ماموران نیروی انتظامی در حال بررسی موضوع و شناسایی خاطیان هستند و نباید در فضای فعلی با دامن زدن به حرف‌های بی پایه و اساس موجب نگرانی جامعه شد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: برخی از رسانه‌ها و سایت‌ها به دنبال بهانه جویی علیه نظام جمهوری اسلامی هستند و اینبار ماجرای اسیدپاشی را دستاویزی کرده‌اند تا شایعاتی را درخصوص ارتباطی میان این ماجرا با بدحجابی زنان ایجاد کنند در حالیکه تمام این امور چیزی جز دروغ و غرض ورزی این رسانه‌های مخالف نظام نیست.

جلیلیان عنوان کرد:‌برخی از رسانه‌‌های معاند نظام ماجرای اسیدپاشی اصفهان را دست آویزی برای تخریب وجهه امر به معروف و نهی از منکر کرده‌اند. باید توجه داشت که مجازات در نظرگرفته شده برای جرم اسیدپاشی در قانون بسیار سنگین است و حتی ممکن است برای مجرمان مجازات اعدام لحاظ شود.

انتهای پیام/

اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon