تکرار ادعاهای ضد شیعی قرضاوی

تکرار ادعاهای ضد شیعی قرضاوی

خبرگزاری تسنیم: شیخ یوسف قرضاوی سلفی دریک اظهارنظر عجیب شیعیان را تکفیری دانست و آنها را عامل مشکلات در سوریه معرفی کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه العالم؛ شیخ یوسف قرضاوی از روحانیون مصری مقیم قطر درتازه ترین اظهارنظرش شیعیان را تکفیری دانسته‌ است.

وی که با شبکه خبری الجزیره قطر سخن می گفت دراین باره مدعی شد؛ شیعیان اهل سنت وجماعت را تکفیر می‌کنند، آنها به طور کلی هر گروهی که با انها هم عقیده نباشد تکفیر می‌کنند.

این روحانی سلفی مدعی شد؛ برخی از کشورها برای قتل عام ملت سوریه نیروی نظامی و سلاح به این کشور ارسال می کنند، تا با کمک نظام حاکم دراین کشور مردم را به خاک وخون بکشند.

این روحانی حامی غرب مدعی است؛ کسانی که اکنون با بشاراسد رئیس جمهوری سوریه ودولت سوریه می جنگند ملت بی دفاع سوریه هستند، که به صورت مسالمت آمیز قیام کرده‌اند.

قرضاوی روحانی سلفی مقیم قطر دربخش دیگری ازسخنانش افزود؛ دراین روزهای اخیر بعد از آن که گروه‌‌های تکفیری که اغلب شیعی هستند درسوریه حاضر شدند، شروع به متهم کردنمان به تکفیر کردند.

گفتنی است قرضاوی به اتفاق دیگر به اصطلاح روحانیون وهابی درعربستان سعودی وپایتخت های کشورهای عربی حامی غرب در ناآرامیهای عراق بعد از اشغال همواره قتل عام شیعیان بی دفاع این کشور را مستحب دانسته بودند وحتی درجنگ سال 2006 حزب‌الله برضد اسرائیل همین روحانیون دعا برای پیروزی حزب الله و رزمندگان مقاومت را تحریم کرده‌بودند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان