آمارهای ارائه شده از اسیدپاشی در اصفهان شایعه است

آمارهای ارائه شده از اسیدپاشی در اصفهان شایعه است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: آمارهای بالای ارائه شده توسط شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیر‌رسمی در‌باره اسیدپاشی شایعه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهانو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: تا کنون تنها تعداد 4 مورد از اسید‌پاشی به بانوان در شهر اصفهان به تایید پلیس رسیده و آمارهای بالای ارائه شده توسط شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیر‌رسمی در این زمینه شایعه و کذب است.

وی افزود: همانطور که همیشه همکاری و مشارکت مردم سبب موفقیت ما در ماموریت‌هایمان شده، این‌بار هم با توجه به همکاری خوبی که مردم با ما داشتند قول می‌دهیم که به‌زودی عامل اصلی این پرونده شناسایی و دستگیر شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به سواستفاده مخالفان نظام از این‌گونه حوادث بیان کرد: متاسفانه امروز با انبوه شایعات و اخبار کذب در شبکه‌های اجتماعی و اجتماعات مختلف روبرو هستیم که در این‌باره به شهروندان توصیه می‌کنیم به این‌گونه شایعات توجه نکنند.

وی تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند که پلیس بیش از آنان نسبت به وقوع هرگونه اخلال در نظم و امنیت حساس بوده و با تلاش ماموران پلیس استان این پرونده نیز مانند دیگر پرونده‌ها به سرانجام می‌رسد.

سردار آقاخانی در‌باره نحوه خبررسانی پیرامون وقوع جرایم گفت: پلیس مخالف اطلاع‌رسانی از وقوع جرایم به مردم نبوده، بلکه معتقد است این‌گونه اخبار باید  به موقع و همراه با آگاهسازی، آموزش و هشدار انتشار یابد و باعث نگرانی و تشویش مردم و پائین آمدن احساس امنیت در بین آنان نشود و از شایعه‌پراکنی رسانه‌های واسطه هم جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون امنیت در سطح استان به‌طور کامل برقرار بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام قوا و با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات مدرن خود با مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه نمی‌دهد کسی به شهروندان تعرض کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon