والیبال شهرداری تبریز و ارومیه به مصاف هم می‌روند

والیبال شهرداری تبریز و ارومیه به مصاف هم می‌روند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت:‌ با هماهنگی‌های انجام شده با سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه بازی‌های دوستانه رفت و برگشت با این تیم برگزار می‌شود.

عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره تورنمنت چهارجانبه جام یادبود حسین معدنی اظهار کرد: ما در این مسابقات بعد از برد 3 بر 0 مقابل آلومینیوم هرمزگان، 3 بر 1 مقابل تیم پر مهره میزان مشهد که با جذب شش بازیکن ملی‌پوش یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود، پیروز شدیم و توانستیم با 6 امتیاز به مصاف سایپا البرز برویم.

وی افزود:‌ در بازی مقال سایپا هم که فقط یک ست با قهرمانی این تورنمنت فاصله داشتیم ابتدا دو ست اول این مسابقه را توانستیم از تیم سایپا ببریم. زمانی که قهرمانی ما در این مسابقات مسجل شد، تصمیم گرفتیم در ست سوم بازیکنان ذخیره خود را به میدان بفرستیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:‌ سایپا از این فرصت نهایت استفاده را برده و موفق شد در 3 ست متوالی تیم ما را شکست دهد و ما با گرفتن 7 امتیاز از سه دیدار خود در این تورنمنت توانستیم به‌عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنیم.

بناکار درباره برنامه تیمش قبل از شروع رقابت‌های سوپر لیگ والیبال نیز گفت: ما بعد از اتمام این تورنمنت سریعاً به تبریز بازگشتیم و دوباره تمریناتمان را در دو نوبت شروع کرده‌ایم و ده روز دیگر نیز تمرین خواهیم کرد.

وی افزود: با جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز صحبت کرده‌ایم که ما به ارومیه سفر کنیم و دو بازی دوستانه با این تیم انجام دهیم و سپس ارومیه‌ای‌ها در تبریز مهمان ما باشند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تأکید کرد: همچنین تیم‌های پیکان و نوین کشاورز درخواست‌هایی مبنی بر انجام بازی تدارکاتی با ما داشته‌اند که اگر بعدازاین دو بازی مقابل شهرداری ارومیه زمانی باقی باشد با این دو تیم هم بازی خواهیم کرد.

بناکار همچنین درباره اینکه با توجه به نتایج خوبی که شهرداری در چند بازی گذشته کسب کرده است، می‌تواند قولی به هواداران تیمش مبنی بر قهرمانی بدهد یا نه، گفت: به‌هیچ‌وجه چنین قولی نمی‌توانم بدهم. انگیزه ما از شرکت در چنین بازی‌هایی فقط و فقط شناخت نقاط ضعفمان است و نتیجه در این مسابقات اصلاً برای ما مهم نیست.

وی افزود: فعلاً خیلی زود است که درباره جایگاه تیم در لیگ برتر حرف بزنیم؛ اما این قول را به هوادارانمان می‌دهم که بازی‌های خوبی را از ما در لیگ برتر خواهید دید و ما حریف راحتی برای دیگران نخواهیم بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با گلایه از برخی خبرگزاری‌ها که از زبان وی خبر تلاش برای کسب رتبه اول در بین چهار تیم گروه را داده بودند، تصریح کرد: من به‌هیچ‌عنوان چنین صحبتی را مطرح نکرده بودم، ما فقط به کسب عنوانی بهتر از فصل گذشته می‌اندیشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon