شیخ علی سلمان: مشکل بحرین بزرگتر از برگزاری انتخابات است

شیخ علی سلمان: مشکل بحرین بزرگتر از برگزاری انتخابات است

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل جمعیت الوفاق تاکید کرد که برنامه دولت حاکم در حقیقت نهادینه کردن واقعیت‌های موجود در مورد قبضه کردن تصمیمات سیاسی و لغو کردن اراده ملت در این زمینه است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق در توصیف انتخابات پیش رو اعلام کرد که انتخابات پارلمانی پیش رو یک مسئله جزئی است و هیچ ارتباطی با حل بحران ندارد، مشکل بحرین بزرگتر از برگزاری انتخابات یا عدم برگزاری آن است.

وی همچنین توضیح داد که برنامه دولت حاکم در حقیقت نهادینه کردن واقعیت‌های موجود در مورد قبضه کردن تصمیمات سیاسی و لغو کردن اراده ملت در این زمینه است، و همین سیاست بحرین را به سوی مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بی پایان کشانده است.

شیخ علی سلمان ادامه داد که این برنامه‌ی حاکمان با عناوین و مضامین به ظاهر دموکراتیک مختلفی همچون قانون اساسی، انتخابات پارلمان و شهرداری‌ها در حال اجراست، وی ادامه داد که در کنار این برنامه،‌ پروژه "بندر بن سلطان" که با هدف جنگ علیه یکی از قشار اصلی جامعه طراحی شده است، پیش می‌رود.

مخالفان بحرینی با برگزاری کنفرانسی مشترک انتخابات پارلمانی بیست و دوم نوامبر (اول آذر) را تحریم کردند و آن را محکوم به شکست دانستند.

انتخابات پارلمانی بحرین قرار است اول آذرماه (22 نوامبر) برگزار شود و احزاب و جمعیت‌های سیاسی مخالف این کشور تأکید می‌کنند که این انتخابات عادلانه نیست و باید در قانون و شیوه برگزاری آن اصلاحات واقعی صورت گیرد تا کسانی که در این انتخابات پیروز می‌شوند، نماینده واقعی مردم  باشند.

انتهای پیام/ر1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان