بهروان: حق پخش برای باشگاه‌هاست نه ما/ آنها در هزینه‌های جاری خود مانده‌اند

بهروان: حق پخش برای باشگاه‌هاست نه ما/ آنها در هزینه‌های جاری خود مانده‌اند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که تا زمان منعقد نشدن قرارداد بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما دوربین‌ها حق ورود به ورزشگاه‌ها را نخواهند داشت.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه سازمان لیگ امروز (دوشنبه) از ورود دوربین‌های تلویزیونی به نشست خبری دیدار پرسپولیس - سایپا جلوگیری به عمل آورد و قرار است به دوربین‌ها اجازه ورود به ورزشگاه‌ها نیز داده نشوند،‌ گفت: جلسات متعددی را با مسئولان سازمان صداوسیما داشتیم و منتظر بودیم که مسئله حق پخش حل شود اما اقدامی صورت نگرفت. به همین خاطر با دستور کتبی رئیس فدراسیون فوتبال دوربین‌های تلویزیونی فعلاً اجاره ورود به ورزشگاه‌ها و پوشش نشست‌های خبری را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: طبق دستوری که رسیده و مصوبه‌ای که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشته‌اند، تا زمانی که قراردادی با سازمان صداوسیما برای حق پخش تلویزیونی منعقد نشود، دوربین‌ها حق ندارند به ورزشگاه‌ها بروند و ما به عنوان برگزارکننده مسابقات مقابل دوربین‌ها را خواهیم گرفت.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که پس از این تصمیم، سازمان صداوسیما واکنشی برای مذاکره جدید نشان داده است یا نه، گفت: به ما که چیزی اعلام نکرده‌اند و اگر قرار باشد مذاکره‌ای هم صورت بگیرد باید با مسئولان مربوطه باشد. ما به عنوان مسئول برگزاری مسابقات دستور را اجرا می‌کنیم و دوربین‌ها را به ورزشگاه راه نخواهیم داد.

بهروان با ابراز ناراحتی از اینکه مردم نمی‌توانند از تلویزیون بازی‌های لیگ را تماشا کنند، عنوان کرد: در حال حاضر فقط شرمنده مردم هستیم و باید از آنها عذرخواهی کنیم. امیدوارم خدا کمک کند و مسئولان هم به توافق برسند تا این مشکل برطرف شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تأکید کرد: حق پخش تلویزیونی برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیست. این حق و حقوق اصلی فوتبال است و به باشگاه‌های کشور می‌رسد. باشگاه‌های ما واقعاً مشکل دارند و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند که حق پخش به باشگاه‌ها می‌رسد تا مشکلات‌شان را حل کنند. این پول به ما نمی‌رسد و حق باشگاه‌هاست. 

وی با بیان اینکه به شخصه از اتفاقاتی که افتاده ناراحت است، گفت: باشگاه‌های ما در هزینه‌های جاری خود مانده‌اند و حق پخش تلویزیونی می‌تواند به آنها کمک بزرگی کند.

بهروان درباره اینکه فکر می‌کند چه زمانی بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما تفاهمی صورت بگیرد، اظهار داشت: انشاءالله که تفاهمی صورت بگیرد و به زودی قراردادی منعقد شود. در حال حاضر که هفته دوازدهم را پشت سر می‌گذاریم و قراردادی بسته نشده و فقط می‌توانم بگویم با توجه به مصوبات اخیر مبنی بر اینکه دوربین‌ها را به ورزشگاه راه ندهیم، شرمنده مردم هستیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon