مسببان اسیدپاشی‌های اخیر به اشد مجازات محکوم شوند

مسببان اسیدپاشی‌های اخیر به اشد مجازات محکوم شوند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تشکر از معاون اول قوه قضاییه در برخورد با حوادث اسیدپاشی، خواستار مجازات مسببان این رخدادها به اشد مجازات شد و گفت: این اتفاقات به هیچ عنوان ارتباطی با دین و دینداران ندارد.

احمد توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی صحبت‌های معاون اول قوه قضاییه در هفتاد و یکمین نشست خبری خود در برخورد با معضل اسیدپاشی، اظهار داشت: این چند حادثه‌ای که درباره اسیدپاشی رخ داده است توطئه‌ای بیش نیست تا ایجاد ناامنی شود، کسانی که با مسائل شرعی و دینی آشنایی دارند می‌دانند که این کارها خلاف شرع است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این رخدادها کوچک نیست و مسببان آن باید به اشد مجازات محکوم شوند، بنده نیز از موضع معاون اول قوه قضاییه در برخورد با عاملان این حوادث تشکر می‌کنم.

توکلی تصریح کرد: افرادی که دست به این کارها می‌زنند هنجار شکنانی هستند که به‌دنبال ناامن کردن کشور و ایجاد ناامنی اجتماعی هستند و اعمالشان هیچ ارتباطی با دین و دینداری ندارد زیرا از صدر اسلام نیز انجام چنین رفتارهای ضدامنیت و هنجار شکنی به‌شدت محکوم شده است.

به گزارش تسنیم، حجةالاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در هفتاد و یکمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه درباره حوادث اسیدپاشی در اصفهان عنوان کرد: این روزها اقدامی زشت و جنایتکارانه در اصفهان به‌وسیله اسیدپاشی صورت گرفته است که این اقدام ناجوانمردانه است که همه دست‌اندرکاران باید برای برخورد در این زمینه جدی باشند و برای شناسایی عاملان اقدام کنند. ما هم آنها را تحت تعقیب قرار می‌دهیم تا هرچه زودتر دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند. خیلی بد است که خانم جوانی تا آخر عمر اگر زنده بماند، دیگر شکل ظاهری خود را نداشته باشد. رنجی هم که خود و خانواده و هزینه درمانی که به وی تحمیل شده بسیار است. در حقیقت این امر قابل قصاص و مجازات است و حتماً باید مجازات بازدارنده در نظر بگیریم. از مسئولان ذی‌ربط و دادستانی‌ خواستیم که فوراً ورود کنند و عاملان را شناسایی کنند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon