اطلاعات خودروی دنا هنوز برای قیمت‌گذاری به شورای رقابت نرفته است

اطلاعات خودروی دنا هنوز برای قیمت‌گذاری به شورای رقابت نرفته است

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل ایران خودرو با بیان اینکه هنوز اطلاعات خودروی دنا به شورای رقابت ارسال نشده است، افزود: در اولین فرصت اطلاعات این خودرو را به شورای رقابت برای تعیین قیمت نهایی آن ارسال خواهیم کرد.

هاشم یکه زارع در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه تعیین قیمت خودروی 206 تیپ 2 با موتور ملی لزومی به ارسال اطلاعات به شورای رقابت ندارد، اظهارداشت: در این خودرو فقط موتور ملی شده است و برهمین اساس تغییرات قیمتی زیادی را تجربه نکرده است.

 وی با بیان اینکه البته هنوز اطلاعات خودروی دنا به شورای رقابت ارسال نشده است، افزود: در اولین فرصت اطلاعات این خودرو و محصولات جدید را به شورا برای تعیین قیمت نهایی آن ارسال خواهیم کرد.

 به گزارش تسنیم، در اوایل هفته جاری رضا شیوا رئیس شورای رقابت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از تعیین قیمت خودروهای جدید در جلسه این هفته شورا خبر داده و گفته بود: در حال حاضر محصولات جدید ایران خودرو و سایپا قیمت گذاری نشده‌اند که در صددیم این هفته این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون خودروهای ال 90 ،دنا و یکی از مدل‌های ام وی ام  قیمت نهایی ندارند، افزود: قیمت پژو 206 تیپ دو محصول جدید ایران خودرو که قرار شد با موتور ملی تولید شود هم باید مورد بررسی قرار گیرد به همین منظور از شرکت‌های خوروساز درخواست کرده‌ایم تا اطلاعات خودروهای جدید خود را به شورای رقابت ارسال کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه