۱۷۵ نفر از فرزندان شاهد در ایلام جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند

175 نفر از فرزندان شاهد در ایلام جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: معاون استاندار ایلام گفت: ۱۷۵ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان تا پایان امسال جذب دستگاهای دولتی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حشمت الله عسگری عصر امروز در نشست شورای اداری استان ایلام با حضور استاندار، اظهار کرد: با توجه به اختصاص سهمیه استخدام برای استان،  175 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان تا پایان امسال جذب دستگاهای دولتی می شوند، و این ظرفیت شغلی برای ادارات استان فراهم نموده که باید از این ظرفیت در جهت پیشبرد بهتر خدمات استفاده کرد.

معاون استاندار ایلام گفت: برنامه دولت در لایحه سال 94 اجرای کامل بودجه ریزی عملیاتی در بخش بودجه هزینه ای است و از آنجایی که کارشناسان مالی در جلسات مختلف توجیه شده اند و مدیران در بودجه ریزی عملیاتی باید دقت بیشتری به خرج دهند.

وی افزود: در بوجه جاری تخصیص 9 ماهه ما 72 درصد، تخصیص  جاری12 ماهه 50 درصد است که در بخش عمرانی مصوب سفر ریاست جمهوری 80 درصد برای پروژ های عمرانی سفر اختصاص داده شده است.

عسگری ادامه داد: تدوین برنامه ی ششم و لایحه ی 94  دو فرصتی هستند که در فرا روی ما قرار دارند و مدیران استان نباید نسبت به این دو مقوله بی تفاوت باشند.

انتهای پیام/ ب

 

 

 

 

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon