صالحی: به ۲۰ نیروگاه جدید نظیر نیروگاه بوشهر نیاز داریم


صالحی: به 20 نیروگاه جدید نظیر نیروگاه بوشهر نیاز داریم

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: امروز کشور به بیست نیروگاه جدید نظیر نیروگاه بوشهرنیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته این کمیسیون با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دراین جلسه صالحی توضیحاتی درباره نیروگاه بوشهر و سازمان انرژی اتمی ارائه کرد و نمایندگان نیز نگرانی های خود و همچنین سوالات خود را با وی درمیان گذاشتند.

امیرعباس سلطانی در گفت‌و‌گو با ایسنا، افزود: صالحی در این جلسه از برنامه‌های آینده برای تاسیس نیروگاه‌های جدید و همچنین آمادگی برخی از کشورها برای همکاری با ایران خبر داد و گفت نیروگاه بوشهر در حال حاضر سالانه حدود هفت میلیارد کیلووات ساعت برق را به شبکه سراسری تزریق می‌کند.

سلطانی به نقل از صالحی گفت: امروز کشور به بیست نیروگاه جدید نظیر نیروگاه بوشهرنیاز دارد. وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه، موضوع تحقیق و تفحص از شرکت تاسیسات دریایی فراساحل با حضور منوچهری مدیرعامل این شرکت توسط نمایندگان مطرح شد و نمایندگان درخواست کننده تحقیق و تفحص یک هفته فرصت دادند تا مسوولین این شرکت بتوانند پاسخ های خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon