گروه‌های فرهنگی و هنری در همدان فعال شود/ ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی در اولویت برنامه‌ها است

گروه‌های فرهنگی و هنری در همدان فعال شود/ ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی در اولویت برنامه‌ها است

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه اجتماعی ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی همدان بسار مورد اهمیت است، گفت: گروه‌های مختلف فرهنگی و هنری همدان برای ایجاد نشاط اجتماعی فعال شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار شامگاه دوشنبه در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی همدان که در سالن شهدای استانداری برگزار شد، با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: حضور ورزشکاران همدان در مسابقات اینچئون و کسب موفقیت‌ها توسط آرمین تشکری، آرزو حکیمی، میثم مصطفی جوکار و جامه بزرگ افتخار دیگری را برای کشور و همدان به ارمغان آورد.

الهی تبار بیان کرد: همچنین کسب دو مدال نقره توسط ورزشکاران همدانی در بازی‌های پارا آسیایی موفقیت حوزه ورزش همدان را بیش از پیش متذکر شد که امیدواریم شاهد شکوفایی استعدادها و حضور قدرتمندانه ورزشکاران همدان در تمامی عرصه ها باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و صفر گفت: این ایام فرصتی را برای انتقال اهداف، مفاهیم و فلسفه عاشورا فراهم کرده است که از سازمان تبلیغات و سایر دستگاه‌های مربوط می‌خواهیم تا نسبت به هدایت و حمایت از برنامه‌های عزاداری امام حسین(ع) اقدام کنند.

الهی‌تبار تصریح کرد: 13 آبان ماه امسال با روز عاشورا مصادف شده که منتظر ابلاغ سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در اجرای برنامه‌های این مناسبت هستیم.

وی با تأکید بر اینکه وزارت کشور امسال به طور جدی در حوزه اجتماعی ورود یافته است، اظهار کرد: به خصوص ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی کشور و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در این مناطق از اهداف وزارت کشور است.

الهی تبار با تشکر از مجموعه ارشاد همدان در اجرای بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئارت کودک و نوجوان در همدان گفت: مردم همدان استقبال بی‌نظیری از جشنواره نشان دادند که این نشان از اشتیاق آنها به برنامه‌های فرهنگی خوب دارد و نیاز است تا دیگر بخش های فرهنگی و هنری استان فعال شوند.

معاون استاندار همدان بیان کرد: دستگاه‌ها و نهادها اداری از نیروهای موجود در جامعه در راستای تحقق منشور فرهنگی استان استفاده کنند، ضمن اینکه در این مورد دانشگاه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و آموزش و پرورش تأثیر پذیرترین نهادها رد راستای جذب فعالیت‌های فرهنگی هستند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon