نیم فصل مرا در لیست مازاد گذاشته بودند/ محبوبیت برخی مقطعی و با عوامل و هزینه است

نیم فصل مرا در لیست مازاد گذاشته بودند/ محبوبیت برخی مقطعی و با عوامل و هزینه است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در زمان مربیگری قلعه‌نویی و مدیرعاملی واعظ آشتیانی او را در لیست مازاد قرار داده بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرهاد مجیدی پس از مدت‌ها دوری از فوتبال و سکوتی که داشت میهمان برنامه شب گذشته (دوشنبه) نود بود. وی پس از انجام صحبت های اولیه درباره سوال برنامه نود مبنی بر اینکه کدام یکی از گل‌هایش (گل به اتریش، گل قهرمانی تیم العین و گل به پرسپولیس در دربی 69) به یادماندنی‌تر است، گفت: به نظرم گزینه 3 و گل به پرسپولیس کافی بود و دیگر نیازی نبود 2 گزینه دیگر بگذارید، چون بازی با این تیم برای همه مهم است و هر کسی که در دربی گلزنی کند مطمئناً گلی به یادماندنی را زده است.

وی درباره اینکه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده مادرش پرسپولیسی است، عنوان کرد: خانواده ما همه استقلالی هستند و استقلالی شدن خودم هم به خاطر استقلالی بودن دایی‌هایم بود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که حدود 16 سال پیش و ابتدای حضورش در این تیم در مصاحبه‌ای با یکی از روزنامه های ورزشی اعلام کرده بود «استقلالی ها رخصت، به پرسپولیس می روم» اظهار داشت: این صحبت من نبوده بلکه برداشت خودشان را نوشته‌اند. آن موقع آقای عابدینی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی برای حضور من در این تیم انجام داده بود اما من چنین حرفی را نزدم.

مجیدی به  آغاز فوتبالش و حضور در تیم صنایع پارچین اشاره کرد و یادآور شد: از نوجوانان صنایع پارچین بود که فوتبالم را آغاز کردم و بعد به تیم کشاورز رفتم. در آن سال ها یک بار آقای ابوطالب به صورت اتفاقی از مقابل در ورزشگاهی که ما بازی داشتیم رد می شد و بازی ما را دید. همان موقع از بازی من خوشش آمد و به تیم نوجوانان دعوت شدم.

وی با بیان اینکه خانواده‌اش مخالف فوتبال بازی کردنش بودند و بدون اطلاع دادن به آنها به تمرین می‌رفته، خاطرنشان کرد: تیم کشاورز در میدان فاطمی تهران بود. آن موقع تمرینات تیم‌ها هفته ای یک یا 2 بار برگزار می‌شد و ما برای تمرین کردن باید به میدان فاطمی می‌رفتیم تا همراه تیم تمرین کنیم. آن موقع بازیکنانی داشتیم که تازه موتور براوو خریده بودند و زمانی که با دیگر بازیکنان تیم از آنها می‌خواستیم ما را هم برسانند این کار را نمی کردند و می گفتند موتورشان خراب می‌شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال بار دیگر با این صحبت فردوسی پور مواجه شد که سال 75 با مادرش در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده و همان موقع اعلام کرده مادرش پرسپولیسی است، گفت: من چیزی یادم نمی‌آید اما طبیعتاً وقتی کسی استقلالی است پدر و مادر او هم استقلالی هستند. بهتر است درباره این موضوع بگویم که من همه چیز را مدیون پدر و مادرم و دعای خیر آنها هستم.

مجیدی به حضور در تیم استقلال اشاره کرد و اظهار داشت: سال 76 بود که آقای ناصرخان حجازی از من خواست به استقلال بیایم و من هم این درخواست را پذیرفتم که این تصمیم از بهترین اتفاق های خوب زندگی ام بود.

وی شادی گل های مخصوصش را هم به فرزاندانش ارتباط داد و گفت: به این دلیل دو دستم را می‌بوسم که یکی از آنها به یاد امیربردیا و یکی دیگر نیز به یاد تیام است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که فرصت کمی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی پیدا کرد در این خصوص عنوان کرد: همیشه دوست داشتم به تیم ملی کشورم کمک کنم اما متاسفانه دعوت نمی شدم. زیاد نمی خواهم در این خصوص صحبت و موضوع را باز کنم اما خیلی‌ها در آن زمان با رابطه برای تیم ملی انتخاب می‌شدند و ضابطه دلیل دعوت‌ها نبود.

مجیدی ادامه داد: من بهترین بازیکن خارجی لیگ امارات انتخاب شدم اما حتی بین دعوت‌شدگان به تیم ملی هم نبودم. شاید به این دلیل که هیچ وقت برای حضور در تیم ملی متوسل افراد نشدم. شاید خیلی هایی که به تیم ملی دعوت می شدند شایسته بودند اما من درباره خودم می گویم که چون متوسل افراد نشدم نتوانستم به تیم ملی دعوت شوم.

وی با تأکید بر اینکه در زمان فوتبال بازی کردنش در سطح ملی به او چندان میدان داده نشده، گفت: درست است که در تیم ملی به من زیاد میدان داده نشد اما هیچ وقت هم به این موضوع اعتراض نکردم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که از این تیم به اتریش ترانسفر شد اما نتوانست به فوتبالش در اروپا ادامه دهد و راهی فوتبال امارات شد، در این باره اظهار داشت: در آن مقطع همه چیز دست من نبود. سال اول استقلال و راپیدوین با هم توافق کرده بودند اما در سال دوم توافقی حاصل نشد تا در اروپا بمانم. با وجود اینکه خیلی دوست داشتم در اروپا به فوتبالم ادامه دهم اما این اتفاق رخ نداد.

مجیدی به حضور در فوتبال امارات اشاره کرد و افزود: بعد از بازگشتم از فوتبال اتریش پیشنهاد خوبی از امارات رسید که نتوانستم آن پیشنهاد را رد کنم. به نظرم فوتبال امارات هم خوب است اما نه برای بازیکنی که سن کمی دارد، چون من 22 سالم بود که به الوصل رفتم و به نظرم فوتبالیست‌ها باید در سن بالا به کشورهای عربی بروند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که فوتبال امارات را انتخاب کردم سن کمی داشتم و چیزی یاد نگرفته بودم. یک فوتبالیست آماتور بودم و نمی‌دانستم ماندن در اروپا چقدر می‌تواند در فوتبالم تاثیرگذار باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که او نمی‌توانست مانند مهدوی‌کیا و دایی در فوتبال اروپا بماند و نامی ماندگار برای خودش دست و پا کند، گفت: اسم‌هایی که گفتید به عنوان بازیکن ملی‌پوش به فوتبال اروپا رفتند اما من یک بازیکن باشگاهی بودم. فرق من با این بازیکنان در همین موضوع بود که آنها توانستند در فوتبال اروپا بمانند اما من نتوانستم.

مجیدی در واکنش به این موضوع که اکنون علیرضا جهانبخش بدون توجه به پول در فوتبال اروپا حاضر شده تا پیشرفت کند، عنوان کرد: جهانبخش را نمی‌شناسم اما به نظرم او می‌تواند از فرصتی که پیش آمده به خوبی استفاده کند. حضور در فوتبال اروپا یک امتیاز است. (البته مجیدی پس از گذشت مدت زمانی از برنامه از علیرضا جهانبخش عذرخواهی کرد و گفت حضور ذهن نداشته که اعلام کرده او را نمی شناسد.)

وی همچنین بار دیگر مصاحبه قدیمی‌اش را مبنی بر اینکه به پرسپولیس می رود را تکذیب کرد و به فردوسی پور گفت: اگر بخواهیم به این موضوع استناد کنیم، من هم شنیده‌ام که شما (فردوسی پور) هر جمعه با بردار کوچک‌تر خود به ورزشگاه می رفتید و با تکان دادن پرچم از پرسپولیس حمایت می‌کردید. (مجری برنامه نود البته این موضوع را تکذیب نکرد و اعلام کرد در دوران کودکی پرسپولیسی بوده است.)

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره زمانی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی بود و او به اردو دعوت شد، اظهار داشت: برانکو اصلا مرا نمی شناخت و آن موقع هم که من به تیم ملی دعوت شدم برانکو به خاطر هموطنش آقای بگوویچ که سرمربی الوصل امارات بود مرا به اردو فراخواند.

مجیدی در زمان حضور در الوصل و در یکی از بازی ها پس از گلزنی عکس یکی از شیخ‌های اماراتی را زیر پیراهنش نشان داد که در این باره عنوان کرد: در آن بازی به مناسبت سالگرد تأسیس باشگاه به همه پیراهنی دادند و گفتند هر کسی که گل زد باید این عکس را نشان دهد. من مجبور بودم که آن‌گونه شادی کنم. شاید اگر هم عکس آن شیخ اماراتی را نشان نمی‌دادم اتفاقی رخ نمی داد اما نمی‌دانستم قرار است در ایران و مطبوعاتی‌ها این‌ قدر این موضوع را حاشیه‌ای کنند. البته باید بگویم آن عکس هم مربوط به مدیر باشگاه می‌شد و هیچ مقام یا مسئول کشوری امارات نبود.

وی درباره بازگشتش به استقلال در زمان ناصر حجازی گفت: آقای حجازی با من تماس گرفت تا دوباره به استقلال برگردم. واقعا نمی‌دانم چگونه وسایلم را جمع کردم و به استقلال برگشتم. آن موقع دوست داشتم بعد از چند سال دوری از استقلال و بازی در تیم‌های عربی دوباره حال و هوای فوتبال ایران را احساس کنم و خیلی سریع به استقلال آمدم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: بعد از اینکه به استقلال برگشتم، آقای حجازی بعد از مدتی از تیم رفت که آقای قلعه‌نویی سرمربی تیم شد. زمانی که خیلی کم به من بازی رسید و جزو بدترین سال های حضور من در استقلال بود. بعد که آقای مرفاوی آمد و سپس آقای مظلومی سرمربی استقلال شد را می‌توانم جزو بهترین سال های حضورم در این تیم بدانم.

مجیدی درباره علت اینکه عنوان کرد زمان سرمربیگری قلعه نویی بدترین سال های حضورش در استقلال را سپری کرده، خاطرنشان کرد: زمان آقای قلعه‌نویی شانس کمی به من داده شد اما زمان آقای مرفاوی من بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کردم. به همین دلیل سعی و تلاشم را دو برابر کردم تا توقع هواداران را برآوررده کنم. روزی 2 جلسه تمرین می‌کردم و باید بگویم لذتی که در چند سال اخیر حضورم در استقلال داشتم، در هیچ سالی نداشتم.

«من در زمان کودکی علاقه زیادی به مجید نامجومطلق داشتم و فرزاد هم به شاهین بیانی علاقمند بود.» وی با بیان این جمله درباره اینکه شادی گل‌های متفاوتی داشت، گفت: زمانی هم که در خانه با فرزاد و با جوراب فوتبال بازی می کردیم، همیشه بیشتر از گل زدن دنبال شادی گل بودم. آن موقع هنگام بازی کردن برای خودم گزارش هم می‌کردم و خودم را نامجومطلق صدا می‌کردم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال به زمان حضورش در این تیم در مقطعی که قلعه‌نویی سرمربی آبی پوشان بود اشاره کرد و گفت: مدیریت باشگاه در نیم فصل با من صحبت کرد و گفت با 2 بازیکن دیگر که در این دوره جام جهانی عضو تیم ملی هم بودند در لیست مازاد هستیم. اعلام شد می‌خواهند مرا معاوضه کنند اما به آقای واعظی آشتیانی که مدیرعامل باشگاه بود اعلام کردم اگر مرا نمی‌خواهند به هیچ تیم دیگری نمی‌روم و دیگر بازی نمی‌کنم. بعد از آن فکر می‌کنم مدیریت باشگاه با رفتن من مخالفت کرد و در استقلال ماندنی شدم.

مجیدی ادامه داد: در کل اتفاق خوشایند و ناخوشایند در فوتبال زیاد رخ داده و من با همه این اتفاقات روبرو شدم اما می‌خواهم به اتفاقات خوشایند اشاره کنم که در دوران آقای مظلومی بود و اتفاقات خوب برای من زیاد اتفاق افتاد. نمونه‌اش هم 4 برد پیاپی بود که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم.

وی در توضیح نشان دادن عدد 4 هم گفت: سال 52 پرسپولیسی‌ها توانستند 6 گل به استقلال بزنند و این عدد نماد آنها شد. ما هم توانستیم 4 برد پیاپی مقابل این تیم به دست بیاوریم که مقابل 6 پرسپولیسی‌ها چیزی داشته باشیم. به نظرم این رجزخوانی‌ها بسیار جالب است تا جایی که کار به توهین نکشد. فوتبال ما اکنون مُرده است و اگر این رجزخوانی‌ها هم نباشد فوتبال مان دیگر هیچ چیز ندارد.

بازیکن پیشین تیم استقلال که اولین پیروزی‌اش را مقابل پرسپولیس در دربی 69 کسب کرد در این باره اظهار داشت: آمار من مقابل پرسپولیس هیچ وقت خوب نبود. در آن بازی معروف هم تا آخرین لحظات بازی با خودم صحبت می‌کردم که باز هم نتوانستیم پرسپولیس را ببریم اما به یک باره در دقیقه آخر بازی توپ به من رسید و تا جایی که توان داشتم دویدم تا توپ را تبدیل به گل کنم. به نظرم من خیلی خوش شانس بودم که در آن تیم استقلال حضور داشتم و هافبک‌هایی مانند مجتبی جباری و خسرو حیدری مرا تغذیه می‌کردند. مجتبی به گونه‌ای پاس می داد که خجالت می‌کشیدم پاس‌هایش را تبدیل به گل نکنم.

مجیدی افزود: به نظرم در دو سه سال اخیر استقلال بهترین تیم ها را داشته و آخرین سالی هم که من در این تیم بودم بهترین یارگیری صورت گرفت. خیلی دوست داشتم در آن سال قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم و با قهرمانی از استقلال خداحافظی کنم اما متاسفانه نشد.

وی در خصوص جدایی‌اش از استقلال و رفتن به الغرافه قطر و همچنین خداحافظی‌اش از فوتبال نیز عنوان کرد: همیشه سعی کردم خودم را مدیریت کنم. چه زمانی که به قطر رفتم و چه زمانی که خداحافظی کردم برای این بود که نمی‌خواستم به استقلال ضربه بزنم.

«یک بار از مدیری با تجربه پرسیدم که واژه استعفا را چگونه برای خودشان تعریف می‌کند که گفت این واژه سال‌هاست فراموش شده است». کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله گفت: در هر 2 مقطع که از استقلال جدا شدم فضایی به وجود آمد که نمی‌توانستم ادامه دهم و به همین دلیل تصمیم گرفتم استعفا کنم و جرات این کار را داشتم. نمی خواستم در آن مقطع سوهان روح هواداران باشم.

مجیدی یادآور شد: خیلی ها سوال می کنند که چرا از فوتبال خداحافظی کردم. باید بگویم من زمانی با آمدنم به استقلال کمک کردم و مقطعی هم احساس کردم با رفتنم می توانم کمک کنم. بودن یا نبودن به خیر یا شر شدن می انجامد و من در آن مقطع تریجح دادم از استقلال بروم و تنها گزینه ام همین بود.

وی افزود: وقتی در فضایی باشید که نتوانید خوب تمرین کنید و راحت نباشید، کیفیت بازی تان هم پایی می آید و نمی توانید توقع هواداران را برآورده کنید. من در هر دو مقطع که از استقلال رفتم فضا برایم فراهم نبود و رفتم که حاشیه ایجاد نشود. رفتم که به مجموعه استقلال ضربه ای نخورد.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که چه مسائلی پیش آمد که باعث شد استقلال را ترک کند، خاطرنشان کرد: دوست ندارم زیاد به گذشته برگردم و جزئیات را بگویم. مسائلی در خانواده وجود دارد که نباید گفته شود. شاید اگر سال‌های اول فوتبالم بود این حرف‌ها را می گفتم اما این اواخر برخی مسائل پیش می‌آمد که ترجیح می‌دادم صحبتی نکنم.

مجیدی که فصل گذشته و در حضور اندک هواداران استقلال در بازی با مس کرمان از فوتبال خداحافظی کرد در این خصوص گفت: خداحافظی کردنم در شرایطی رقم خورد که اگر مجبور نبودم در دیدار آخر مقابل مس هم بازی نمی‌کردم.

وی که زمان جدایی اش از استقلال و حضور در الغرافه قطر عنوان کرده بود به خاطر تیام، دخترش ترجیح می‌دهد خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد، در این خصوص عنوان کرد: من هیچ مصاحبه ای نکردم که چنین حرفی زده باشم و این صحبت من نبود. برخی مسائل دیگر بود که باعث شد از استقلال بروم و چیزهایی در این باشگاه دیدم که بهتر بود دیگر نباشم. فضا برای ماندن مهیا نبود و رفتن بهترین راه حل بود.

بازیکن پیشین تیم الغرافه قطر درباره حضور در این تیم نیز گفت: 5 ماه در الغرافه بودم و در این مدت خیلی چیزها از برونو متسو یاد گرفتم. او یکی از بهترین مربی‌هایی بود که در دوران فوتبالم داشتم و در 5 ماه به ندرت تمرینات تکراری انجام دادم.

مجیدی یادآور شد: در 4 بازی اول که در الغرافه بودم متاسفانه گلی نزدم. بعد از آن مادرم به قطر آمد و در 2 بازی توانستم 4 گل بزنم که این خیلی برایم خوب بود. یک بازی همسر متسو از فرزاد پرسیده بود که مادرم کجاست و فرزاد هم گفت مادرم به ایران برگشته است. گویا همسر متسو به سرش کوبیده و گفته بود زمانی که مادرم به قطر آمده من 4 گل زدم و ای کاش او همچنان می‌ماند تا من گل بزنم. او گفته بود من به فکر شوهرم هستم و گلزنی فرهاد به شوهرم کمک می کند.

وی که در دیدار پرسپولیس و الغرافه حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد و با نشان دادن عدد 4 باعث عصبانیت هواداران پرسپولیس شد، در این خصوص نیز عنوان کرد: رجزخوانی استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها برای زمان‌های خیلی دور است. با تمام احترامی که به هواداران پرسپولیس قائلم باید بگویم بازی الغرافه و پرسپولیس از بهترین روزهای زندگی‌ام بود. شاید برای هیچ استقلالی پیش نیاید که مقابل صدهزار نفر پرسپولیسی بازی کند و من از این موضوع خوشحالم.

کاپیتان پیشین استقلال که بعد از حضورش در الغرافه دوباره به جمع آبی‌پوشان ملحق شد تأکید کرد که فقط به خاطر هواداران استقلال دوباره به این تیم برگشته است و افزود: زمانی که به استقلال برگشتم به رفتنم فکر نکردم و بدون توجه به این مسائل برگشتم. به این فکر کردم که اگر برگردم می توانم به استقلال کمک کنم و خوشحالم که هواداران شرایطی را فراهم کردند که دوباره به تیمم بازگردم.

مجیدی در خصوص اینکه زمانی که از استقلال رفت باعث شد این تیم قهرمانی لیگ را از دست بدهد، گفت: تیم استقلال آن قدر بزرگ است که منحصر به فرد نیست. شاید نبود یک بازیکن تاثیرگذار باشد اما نمی‌توان قهرمان نشدن یک تیم را به نبود یک بازیکن ربط داد.

به گزارش تسنیم، در بین صحبت های مجیدی کلیپی از شب بازگشتش به استقلال پخش شد که برخی هواداران این تیم او را خارج از مکتب حجازی می‌دانستند و اعلام کردند بهتر است او دیگر خودش را شاگرد حجازی قلمداد نکند. وی در این خصوص اظهار داشت: آن شب 4 نفر این حرف را زدند که بعداً مشخص شد چه کسانی هستند و هنوز هم عکس‌های‌شان موجود است. آنها 4 نفر بیشتر نبودند اما حتی اگر 40 هزار نفر هم بودند من دوباره به استقلال می آمدم و صحبت هایی که انجام دادند اصلاً برای من مهم نبود.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: زمانی که به استقلال برگشتم اصلاً به این فکر نکردم که خوب می شود یا بد. فقط به خاطر هواداران برگشتم. زمانی هم که رفتم شاید هواداران دوست داشتند بمانم اما اگر می‌ماندم به تشکیلات استقلال ضربه وارد می شد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه از رده ملی به هیچ چیزی در فوتبال نرسیده، خاطرنشان کرد: اگر به فوتبال اتریش رفتم به خاطر بازی استقلال و پرسپولیس بود. اگر به الوصل رفتم به خاطر بازی استقلال و الوکره بود. من از رده ملی به هیچ چیز نرسیدم و همه چیزم را از استقلال دارم و فقط هم به خاطر استقلال به این تیم برگشتم.

مجیدی درباره مکتب حجازی و صحبت‌هایی که در این خصوص داشته نیز عنوان کرد: من گفتم در مکتب حجازی بودم و آقایان اعلام کردند در مکتب استقلال هستند. مکتب استقلال چه بود؟ اگر من گفتم شاگرد مکتب حجازی هستم، مکتب او صداقت و راستگویی بود. به این دلیل بود که ناصرخان محبوب شد و به همین دلیل علی پروین محبوب است. برخی با کارهای دیگری محبوبیت به دست می‌آورند که محبوبیت‌شان مقطعی است و خیلی زود هم تمام می‌شود اما محبوبیت حجازی تمام شدنی نیست. ناصرخان فقط یک نفر بود و من هم به این دلیل گفتم شاگرد مکتب او هستم.

وی افزود: برخی برای خودشان عوامل دارند و هزینه‌هایی می‌کنند تا محبوبیت کسب کنند اما محبوبیت آنها مقطعی است. من شاگرد صداقت و راستگویی حجازی هستم و دوست دارم اگر محبوبیتی هم کسب می کنم مانند ناصرخان باشم. حجازی اگر محبوبیت داشت بین پرسپولیسی‌ها نیز محبوب بود.

بازیکن پیشین استقلال بار دیگر تأکید کرد که جدایی‌اش از استقلال تصمیمی اجباری بوده و گفت: مسئولان باشگاه اعلام کردند مرا نمی‌خواهند و من هم ترجیح دادم بروم و خداحافظی کنم.

مجیدی درباره نحوه خداحافظی اش بار دیگر اظهار داشت: همیشه دوست داشتم طور دیگری فوتبال را کنار بگذارم. نمی خواستم بگویند فلان بازیکن در فلان روز خداحافظی می‌کند. دوست داشتم یک دفعه خداحافظی کنم و در نهایت در حضور اندک هواداران از فوتبال رفتم. باید بگویم در آن روز حتی طاقت خداحافظی با همین اندک هواداران را هم نداشتم.

وی یادآور شد: من از تمام تیم عذرخواهی کردم که در میانه فصل خداحافظی کردم و رفتم اما می خواستم زمانی خداحافظی کنم که باشگاه بتواند بازیکن جدیدی را جایگزینم کند و در نیم فصل آنها می توانستند به راحتی بازیکن بگیرند.

بازیکن پیشین استقلال ادامه داد: دوست نداشتم زمانی خداحافظی کنم که هواداران بگویند فوتبال فرهاد هم تمام شد. می‌خواستم زمانی از فوتبال بروم که هنوز آمادگی دارم و کسی مجبورم نکند که خداحافظی کنم.

کاپیتان پیشین استقلال درباره اینکه هنگام حضورش در این تیم با کدام بازیکنان ارتباط نزدیک‌تری داشت، گفت: با همه خوب بودم اما اسماعیل (شریفات) را طور دیگری دوست داشتم و بازوبند را هم 2 بار به او دادم. قبل از دربی به او گفتم اگر گل بزنی بازوبند را به تو می‌دهم. می‌دانستم او می‌تواند گل بزند و وقتی گل زد یادش نبود من چه گفته ام اما خودم بازوبند را به او دادم تا شریفات کوتاه‌ترین کاپیتان استقلال شود. یک بار هم به حنیف عمران‌زاده گفتم اگر گل بزند بازوبند را به او می دهم اما او گل نزد.

مجیدی همچنین درباره تست‌های دوپینگی که در اواخر دوران بازیگری اش داد عنوان کرد: من در 5 بازی 3 بار تست دوپینگ دادم. فقط چون قانون را نمی‌دانستم یک بار خیلی عصبانی شدم اما بعد که با دکتر هاشمیان صحبت کردم خودم شرمنده شدم و خجالت کشیدم. بعد از آن هر وقت از من تست دوپینگ گرفتند خوشحال می‌شدم و می‌دانستم چون خیلی خوب بودم از من تست دوپینگ می‌گیرند.

وی درباره اینکه شایعه شده بود خداحافظی اش از فوتبال هم به خاطر مثبت اعلام شدن تست دوپینگش بوده گفت: وقتی خیلی خوب باشید از این حرف ها پشت سرتان می‌زنند.

مجیدی که اخیراً در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود و با علی کفاشیان نیز جلسه ای را برگزار کرد در خصوص اینکه آیا قرار است به عنوان مربی به تیم های ملی کمک کند یا نه، خاطرنشان کرد: در این خصوص هیچ صحبتی نداشتیم. بلکه برای حضورم در دوره مربیگری فوتبال اسپانیا نیاز داشتم از فدراسیون فوتبال نامه بگیرم. در حال حاضر فقط به دنبال این هستم که دوره مربیگری‌ام را به خوبی پشت سر بگذارم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon