گسترش فولاد باید از صفر آغاز کند

گسترش فولاد باید از صفر آغاز کند

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز گفت:‌ همان روز اولی که آقای کمالوند به تیم پیوستند به همه بچه‌ها گفتند که باید از صفر شروع کنیم.

محمد مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره حضور کمالوند در گسترش فولاد اظهار کرد: همان روز اولی که آقای کمالوند به تیم پیوستند به همه بچه‌ها گفتند که باید از صفر شروع کنیم. همچنین خاطرنشان کردند که نسبت به هیچ‌کس دید مثبت یا منفی ندارند و از ما هم خواستند که همه‌چیز را فراموش بکنیم و از نو آغاز بکنیم.

وی افزود: سپس با همه بازیکنان به‌طور انفرادی به صحبت پرداختند. قبل از هر بازی نیز جلساتی را برگزار می‌کنند و با بازیکنان ازنظر روانی کار می‌کنند در کل در این مدت تمام این کارها و علاقه مردم به آقا فراز و درنتیجه به تیم باعث شده‌اند که ازلحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار بگیریم.

بازیکن تیم گسترش فولاد درباره از بین رفتن ممنوعیت حضور هواداران پس از حضور کمالوند خاطرنشان کرد: برای شخص من که واقعاً تأثیر مثبتی دارد با توجه به این‌که من 7 سال در تیم داماش بوده‌ام و این تیم ازلحاظ هواداری هواداران پرشوری دارد و در آنجا هم تأثیر حضور هواداران در تمرینات تیم بسیار مثبت بود.

مختاری تصریح کرد: در کل این اتفاقات باعث به وجود آمدن حال و هوای بسیار خوبی در تیم و تمرینات تیم می‌شوند. به‌عنوان‌مثال زمانی که هواداران در تمرینات حاضر نمی‌شوند جو و فضا تکراری و کسل‌کننده می‌شود اما وقتی هرروز هواداران در تمرین حاضر می‌شوند و از نزدیک با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کنند انرژی مثبتی بین دو طرف جریان پیدا می‌کند که باعث می‌شود در بازیکنان انگیزه به وجود بیاید و هواداران هم با بازیکنان رابطه‌ای نزدیک برقرار کنند.

بازیکن تیم گسترش فولاد با اشاره به پیروزی در جام حذفی تأکید کرد:‌ ما روز قبل از این بازی تمرینات پرفشار و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و آقای کمالوند هم سعی در تشخیص نقاط ضعف و کار روی این نقاط در تیم داشتند تا به نتیجه برسند که چه تصمیمی برای این بازی بگیرند. اما در کل ما و آقای کمالوند به این بازی همانند یک بازی تدارکاتی نگاه می‌کردیم. برد 0-3 برد قاطعی بود و قبل از بازی با صبای قم نتیجهٔ روحیه بخشی برای ما شد.

وی درباره دیدار با صبا گفت: با توجه به این‌که الان تیم در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارد, تمام اعضای تیم از بازیکنان و مربیان گرفته تا مدیران باشگاه هدفمان فقط و فقط کسب 3 امتیاز این بازی است از طرفی هم چون بعد از صبا با تراکتورسازی بازی داریم این بازی بسیار مهم و 3 امتیاز این بازی برای ما بسیار حیاتی محسوب می‌شود. در کل چون در 3 بازی آینده میهمان هستیم معتقدیم که اگر بتوانیم در این دیدار موفق شویم دربازی‌های بعدی هم موفق خواهیم شد.

مختاری با اشاره به حذف برخی تیم‌های مدعی از جام حذف گفت:‌ آقا فراز قبل از بازی با تیم شهدای ارتش اصفهان که با تیم صحبت کردند اشاره به این موضوع کردند که جام حذفی برای ما بسیار جدی است و اهمیت فراوانی برای جام حذفی قائلیم. وقتی‌که تیمی می‌تواند با 5 بازی به رقابت‌های آسیایی صعود کند چرا باید این رقابت‌ها را دست‌کم بگیرد؟

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز ادامه داد: از طرفی هم گروهی که ما در آن قرار داریم نسبت به گروه مقابل شرایط بسیار آسان‌تری دارد و اگر ما در بازی با پدیده با خواست خدا میزبان شویم شرایط بسیار به نفع ما خواهد شد و در صورت پیروزی ما در این دیدار بسیار امیدوار خواهیم شد برای پیشروی در این جام و قهرمانی.

وی گفت:‌ من واقعاً از هواداران تشکر می‌کنم که با توجه به نتایج بسیار ضعیف تا امروز تیم ما را تحمل کرده‌اند. واقعاً نتایجی که تا اینجای فصل به‌دست‌آمده در حد و اندازه‌های نام گسترش فولاد نبود. به امید خدا با آمدن آقای کمالوند شرایط تیم بهتر خواهد شد به همین دلیل از هواداران می‌خواهم که حمایتشان را از تیم ما بیشتر کنند چه را که تیم ما تیم جوانی است و به حضور تماشاگران واقعاً نیاز داریم تا بتوانیم نتایج قابل‌قبول و درشان فوتبال تبریز بگیریم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon