پیکان برای یک جایگاه باثبات تلاش می‌کند/ مقابل تراکتورسازی گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

پیکان برای یک جایگاه باثبات تلاش می‌کند/ مقابل تراکتورسازی گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم پیکان تهران گفت: من خاطرات زیادی با تراکتوری‌ها دارم و مشخص است که به احترام آن‌ها به‌هیچ‌وجه خوشحالی نمی‌کنم ولی تمام تلاشم را برای موفقیت پیکان انجام خواهم داد.

سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان اظهار کرد: بازی سختی داریم چون تراکتور نفرات و مربی خیلی خوبی دارد ولی من و محمد نصرتی پارسال آنجا بودیم و عشق و علاقه خاصی نسبت به هواداران این تیم داریم.

بازیکن تیم پیکان تهران افزود: ما دوست داریم از تبریز دست‌پر برگردیم و سعی می‌کنیم اول شکست نخوریم و بعد اگر توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره اینکه آیا انگیزه خاصی برای گلزنی مقابل تیم سابقش دارد، تأکید کرد: برای من فرقی ندارد. چون من الآن پیراهن پیکان را پوشیده‌ام و به این تیم تعهد دارم هرچند مسئولین باشگاه و هواداران عزیز تراکتور را دوست دارم اما تمام تلاشم را برای تیم خودم انجام می‌دهم و دوست دارم یکی از بهترین بازی‌هایم را ارائه بدهم.

دقیقی با اشاره به اینکه اگر مقابل تراکتورسازی گلزنی کند خوشحالی بعد از گل انجام نمی دهد، ادامه داد: من خاطرات زیادی با تراکتوری‌ها دارم و مشخص است که به احترام آن‌ها به‌هیچ‌وجه خوشحالی نمی‌کنم ولی بازهم تکرار می‌کنم تمام تلاشم را برای موفقیت پیکان انجام خواهم داد.

وی در خصوص احساسش برای بازی کردن مقابل تماشاگران تراکتور خاطرنشان کرد: قطعاً قرار گرفتن برابر این هواداران خیلی سخت است چون من 5-6 سال از زندگی‌ام را آنجا گذراندم و تبریز را شهر دوم خودم می‌دانم و با آن شهر و مردم فهیمش کاملاً آشنا هستم ولی همان‌طور که هواداران هم می‌دانند من متعهد به باشگاه خودم هستم و باید به تعهداتم عمل کنم.

دقیقی با اشاره به عملکرد موفق رسول خطیبی تصریح کرد: آقای خطیبی به همه اثبات کرد مربی توانایی است و با تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه تیم خوبی ساخته است و امیدوارم بعد از بازی ما دوباره به موفقیت‌هایشان ادامه دهند اما باید مقابل تیم ما یک ترمز بکشند.

بازیکن پیکان در ارزیابی نتایج تیمش اظهار کرد: تیم ما تازه به لیگ برتر صعود کرده بود و مدتی زمان برد تا بازیکنان و کادر فنی باهم آشنا و هماهنگ شوند که نتایج خود را بهتر کنیم چون تیم ما یک تیم خوب و با بازیکنان باتجربه است پس انتظار از ما بالاست.

دقیقی در پاسخ به اینکه پیکان برای بقا تلاش می کند یا نگاهی هم به بالای جدول دارد، گفت: امسال این تیم تازه لیگ برتری شده است و به دنبال یک جایگاه باثبات است اما بعدازآن باید برای قرار گرفتن در جایگاه‌های بالای جدول تلاش کنیم ولی برای امسال قرار گرفتن در بین 10 تیم اول می‌تواند قابل‌قبول باشد.

انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon