رسانه‌ها فرهنگ ولایتمداری را در جامعه ترویج دهند

رسانه‌ها فرهنگ ولایتمداری را در جامعه ترویج دهند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شایسته است مطبوعات و رسانه‌های ما در استان اردبیل فرهنگ تبعیت از ولایت و انتقال ارزش‌های ناب اسلامی را در مبارزه با جنگ نرم دشمن به بهترین شکل انتقال دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در همایش بسیج و رسانه در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: اگر بسیج را نیروی مردمی و میراث گران سنگ امام راحل بدانیم این مجموعه در دفاع از انقلاب در 3 دهه گذشته سنگ تمام گذاشته و امروز نیز هوشیار و سرزنده آماده مقابله با هرگونه تهدید فرزندان شیطان بزرگ آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور ما به شور و امید و اعتماد و وثوق مردمی بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد، گفت: همه رسانه ها باید در تقویت این جبهه تاثیرگذار ورود پیدا کنند چرا که ایجاد وحدت وهمگرایی بیشتر می تواند جامعه اسلامی ما را متوجه بسیاری از روشنگری ها و دوری از تضادها و تناقض ها کند.

بابازاده با تشریح اینکه در این شرایط حساس و خطیر ضرورت دارد دستاوردهای ناب و خالص دوران دفاع مقدس به بهترین وجه تبیین شده و همسو با عزاداری های ماه محرم پیروان صدیق امام حسین(ع)، شهدا و ایثارگران نام و یادشان زنده نگه داشته شود، افزود: پدران و مادران با احساس مسئولیت فرزندان خود را در این دیار با نام و یاد امام حسیین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) شایسته پرورش دادند و امروز در هر حرکت و مجموعه ای بهتر است از این ظرفیت با تمام توان استفاده شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل مراقبت بیشتر در رعایت اصول عقلانی و معرفتی را در عزاداری های امام حسین(ع) و بها دادن به همگرایی و وحدت امت اسلامی را در شکست توطئها و ترفندها دشمنان ضروری خواند و تصریح کرد: امروز بسیجیان ما زینب گونه با صبر و حلم و در عین بصیرت و آگاهی و حضور در صحنه توطئه های دشمنان را شکسته اند و درانجام رسالت عظیم خود ادامه دهنده راه شهدا و ارزش های ناب هستند.

وی با بیان اینکه ما امروز در سایه فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس جرات پیدا کردیم تا در دنیا با اقتدار تمام مطالباتمان رامطرح کنیم، افزود: امروز ملت ما در تداوم راه امام و شهدا و فضیلت بزرگ تبعیت از ولایت سعی می کند تا عاشورای و کربلایی در صحنه ها حاضر باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تحمل همه این سختی‌ها برای رسیدن به عزت واقعی بیان کرد: امروز رسانه ها به عنوان سربازان و افسران جنگ نرم در مقابل تمام حرکت های افسونگرانه دشمنان ایستاده اند و دیگر اجازه نمی دهند این مرز و بوم به میدان تاخت و تاز ایادی کفر تبدیل شود.

همایش بسیج رسانه برای نخسیتن بار با هدف تجلیل رسانه های برتر و فعال در حوزه انعکاس اخبار، رویدادها و گزارش های سپاه و بسیج استان اردبیل برگزارشد، از بین 545 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره در 8 محور و 6 بخش شامل گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس و مقاله به برگزیدگان آثار و جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon