در حال بررسی دلایل افزایش حملات تروریستی در عراق هستیم/تدابیر ویژه امنیتی برای جلوگیری از حملات

در حال بررسی دلایل افزایش حملات تروریستی در عراق هستیم/تدابیر ویژه امنیتی برای جلوگیری از حملات

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت کشور عراق با اعلام اینکه این وزارتخانه در حال بررسی بررسی دلایل افزایش حملات تروریستی است از وجود تمهیداتی برای جلوگیری از وقوع این حملات خبر داد.

"سعد معن" سخنگوی وزارت کشور عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بغداد افزایش اخیر ناامنی و انفجارهای انتحاری در شهرهای مختلف عراق را "بسیار عجیب و مشکوک" خواند و گفت: افزایش ناامنی با این سرعت بسیار عجیب و غیرقابل تصور است.

معن به اقدامات وزارت کشور درباره جلوگیری از این حملات تروریستی اشاره کرد و گفت: در سطح بسیار بالا وزارت کشور مشغول بررسی سریع و دقیق دلایل افزایش این ناامنی ها است و اهداف آن را نیز بررسی خواهد کرد.

شهرهای مختلف عراق از جمله بغداد پایتخت این کشور در 15 روز اخیر شاهد انفجار دهها خودروی بمب گذاری شده از سوی تروریست های داعش بوده است.

سخنگوی وزارت کشور عراق به افزایش تدابیر امنیتی در داخل و خارج بغداد اشاره کرد و گفت: از جمله تمهیداتی که در این مدت بکار گرفته‌ایم افزایش ایست بازرسی‌ها در داخل و خارج بغداد و استفاده از دوربین های مدار بسته ، استفاده از بالگردهای نظامی و استفاده از بالن‌های مراقبتی بوده است.

معن در پاسخ به این سوال که چرا با وجود این همه تدابیر امنیتی شدید باز هم شاهد انفجار خودروهای بمب گذاری شده در داخل شهر هستیم؟ گفت: این سوالی است که کمیته مذکور به دنبال یافتن پاسخ آن است.

در یک رشته انفجارهای زنجیره‌ای دیروز در کربلا معلی دهها نفر شهید و مجروح شدند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان