آیت‌الله مهدوی‌کنی ستون خیمه وفاداری به انقلاب و ولایت بود

آیت‌الله مهدوی‌کنی ستون خیمه وفاداری به انقلاب و ولایت بود

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تسلیت عروج ملکوتی آیت‌الله مهدوی‌کنی به مقام معظم رهبری، علما و روحانیون و عموم مردم، گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی ستون خیمه وفاداری به انقلاب و ولایت بود.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با تسلیت عروج ملکوتی آیت‌الله مهدوی‌کنی، اظهار کرد: ایشان خود را وقف اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

وی با بیان اینکه کارنامه خدمات آیت‌الله مهدوی‌کنی برگ‌های زرین انقلاب اسلامی است، افزود: ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه آیت‌الله مهدوی‌کنی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تسلیت عروج ملکوتی آیت‌الله مهدوی‌کنی به مقام معظم رهبری، علما و روحانیون و عموم مردم، گفت: خدمات آیت‌الله مهدوی‌کنی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

آیت‌الله قربانی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی عالمی وارسته بودند و  با توجه به مسئولیت هایی که داشتند خدمات بسیار فراوانی را ارائه کردند.

وی تصریح کرد: خبر عروج ملکوتی آیت‌الله مهدوی‌کنی روحانیون و علما و عموم ملت شریف ایران را متأثر کرد و ضایعه سنگینی برای حوزویان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، فعالیت‌های علمی آیت‌الله مهدوی‌کنی را در تأسیس و راه‌اندازی دانشگاه امام صادق(ع) را بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی همواره برای اعتلای علمی، فرهنگی، اعتقادی و سیاسی کشور تلاش کرد و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی  یکی از شخصیت‌های محبوب نظام در بین مردم بودند، گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی یار دیرین امام راحل و یار صدیق مقام معظم رهبری بودند.

وی با تصریح بر اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی محور اتحاد بودند، گفت: ایشان همواره به عنوان شخصیتی انقلابی ستون خیمه وحدت جریان‌های سیاسی فعال در کشور و ستون خیمه وفاداری به انقلاب و ولایت فقیه بودند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مسئولیت‌های خطیر آیت‌الله مهدوی‌کنی در طول 35 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، گفت: ایشان همواره به فکر خدمت به نظام بودند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon