ارادت خاص آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به مقام معظم رهبری زبانزد بود

ارادت خاص آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به مقام معظم رهبری زبانزد بود

خبرگزاری تسنیم: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ارادت خاص آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به مقام معظم رهبری زبانزد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری با حضور در بیمارستان محل درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت وی در سخنانی گفت: بنده این ضایعه را به همه عزیزان، مردم مسلمان و مقام معظم رهبری تسلیت می‌گویم.

وی افزود: وجود شریف حضرت آیت الله مهدوی کنی یک شخصیت شناخته شده با سابقه درخشان در انقلاب هستند و بودند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به مبارزات آیت‌الله مهدوی کنی و تحمل زندان و شکنجه‌هایی که پیش از انقلاب داشت، اشاره کرد و افزود: ایشان با رژیم شاه و پهلوی در دوران پیش از انقلاب مبارزه داشت و در این راه متحمل سال‌ها زندان و شکنجه‌ها شدند و آنی هم دست از خط مستقیم پیروی از ولی فقیه زمان خودشان، امام امت برنداشتند و به پای انقلاب و مبارزه ایستادند تا اینکه انقلاب پیروز شد.

گلپایگانی تصریح کرد: مرحوم مهدوی کنی پس از پیروزی انقلاب هم در مسئولیت‌های مختلف هر جا لازم بود حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ایشان یک شخصیت علمی برجسته در تهران بودند و به عنوان یک مجتهد مسلم و شناخته شده، همه علما و روحانیون به خصوص در تهران برای ایشان حریم خوبی قائل بودند تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی مسئولیت‌های مختلفی چه در وزارت کشور و چه در جاهای دیگر پس از انقلاب داشتند که در اواخر عمرشان و در 2،3 سال اخیر مسئولیت خطیر ریاست مجلس خبرگان رهبری را برعهده داشتند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه تصریح کرد: ایشان با همه کسالت‌هایی که داشتند آنی و لحظه‌ای از انجام مسئولیت شانه خالی نمی‌کردند و با همه توان و هر چه که داشتند در خدمت نظام و انقلاب بودند.

گلپایگانی با بیان اینکه ارادت خاص ایشان نسبت به مقام معظم رهبری زبانزد بود، تاکید کرد: بنده بارها شاهد بودم که حضرت آقا هم برای شفا و عافیت ایشان دعا می‌کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشاءالله خداوند ایشان را غریق رحمت خود کند و با صالحان مشحور گرداند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon