هدف استکبار منزوی کردن بیداری اسلامی در جهان است

هدف استکبار منزوی کردن بیداری اسلامی در جهان است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هدف استکبار منزوی کردن بیداری اسلامی در جهان اسلام است، تأکید کرد: دشمن یک لحظه از شیطنت خود فروگذاری نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت که با حضور بیش از 250 نفر از فرماندهان، اعضای شورای حوزه‌ها، پایگاه‌های ناحیه ملایر و بسیجیان در ملایر برگزار شد، با تأکید بر بصیرت بسیجیان در عرصه جنگ نرم اظهار کرد: مقابله با جنگ نرم جهاد اکبر است.

وی با اشاره به جایگاه روشنگری و بصیرت در بسیج و سازمان‌های مردم نهاد افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: رفاقت رزمندگان دوران دفاع مقدس بالاتر و فراتر از برادر تنی بود زیرا در بین آتش و خون با یکدیگر آشنا شدند.

وی دوران دفاع مقدس را جهاد اصغر عنوان کرد و افزود: جهاد اکبر سخت‌تر از جهاد اصغر است و امروز در عرصه جهاد اکبر قرار داریم.

ابوحمزه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و امام راحل مبنی بر پایداری و ایستادگی تصریح کرد: در حال حاضر نیز وظیفه ما برای مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف تداوم پایداری و ایستادگی دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه رسالت ما همچون دوران جنگ حفظ وحدت و  دوری از ناملایمات است بر ضرورت شایستگی پاسداری و رسالت فردی خویش در قبال جامعه تأکید کرد و افزود: باید مراقب باشیم از خط انقلاب فاصله نگیریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: باید نقش شهدا در جامعه تبیین و ایثار و از خود گذشتگی آنان برای نسل جوان بازگو شود که چگونه برای دفاع از اسلام جان خود را نثار کردند و این همان شایستگی پاسداری است.

وی با انتقاد از کم‌کاری در مقابله با جنگ نرم دشمنان گفت: کسانی که در زمینه کار تبلیغاتی و فرهنگی فعالیت دارند باید به صورت شبانه‌روزی در این راستا فعال باشند.

ابوحمزه افزود: باید احساس خطر کنیم و در این راستا تلاش کنیم تا بر دشمنان انقلاب و اسلام ناب فائق شویم.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی باید با ملایمت و منطبق با عقل، منطق، دلیل و استدلال افراد را متقاعد کنیم زیرا این مهم یکی از راه‌های اساسی برای مقابله با جنگ نرم است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هدف استکبار منزوی کردن بیداری اسلامی در جهان اسلام است، تأکید کرد: دشمن یک لحظه از شیطنت خود فروگذاری نکرده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon