انریکه: برای شکست دادن آژاکس باید یک عملکرد کامل را ارائه کنیم

انریکه: برای شکست دادن آژاکس باید یک عملکرد کامل را ارائه کنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با تأکید بر دشوار بودن کار شاگردانش در مصاف با قهرمان فصل گذشته لیگ هلند،‌ گفت: برای شکست داد آژاکس از هر نظر باید یک بازی کامل را ارائه کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که مردانش امشب (سه‌شنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران در سومین دور از بازی‌‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان آژاکس هستند، اهمیت کسب سه امتیاز این بازی را با توجه به باخت در خانه پاری‌سن‌ژرمن در دور دوم رقابت‌ها زیاد دانست و اظهار داشت: از هر نظر ما باید یک بازی کامل را ارائه کنیم تا بتوانیم آژاکس را شکست دهیم، چون این تیم قدرت و توانایی‌های فراوانی دارد.

انریکه در خصوص اهمیت این بازی گفت: پس از شکست برابر پاری‌سن‌ژرمن در پاریس، این بازی برای ما اهمیت فراوانی دارد. بازی‌های خانگی در صعود تیم‌های از مرحله گروهی نقشی کلیدی دارند و ما به حمایت هواداران‌مان برای کسب پیروزی در این بازی نیاز داریم. بازیکنان ما به خوبی از اهمیت سه امتیاز این بازی و خطراتی که آژاکس می‌تواند برای ما به وجود آورد مطلع هستند.

بارسا چهار روز پس از مصاف با آژاکس در یک آزمون سخت دیگر در سانتیاگوبرنابئو باید به مصاف رئال مادرید برود. انریکه در خصوص وضعیت تیمش برای این بازی عنوان کرد: از دید من، تیم در بهترین شرایط ممکن برای بازی‌های پیش رو قرار دارد. من می‌توانم این هفته را یک هفته جالب توصیف کنم، نه یک هفته کلیدی. در توانایی‌های تیمم تردید ندارم و در برنابئو هم وضعیت همین‌طور است، حتی اگر به آژاکس ببازیم.

در جریان بازی اخیر بارسلونا در نیوکمپ برابر ایبار، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا به داد و فریاد‌های انریکه برای تعویض کردن او با منیر الحدادی بی‌توجهی کرد و حاضر به خروج از میدان نشد. انریکه در این باره گفت: من به رابطه‌ام با بازیکنان ایمان زیادی دارم. البته هر کسی آزاد است همانطور که می‌خواهد این اتفاق را تعبیر کند اما من رویکردی را که تاکنون داشته‌ام، تغییر نمی‌دهم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon