مقابله با فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ گوشه‌ای از مجاهدت‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی بود

مقابله با فتنه‌های 78 و 88 گوشه‌ای از مجاهدت‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی بود

خبرگزاری تسنیم: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در پیامی رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی یار دیرین امام(ره) و رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در پیامی رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و یار دیرین امام(ره) و رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره احزاب آیه 23)

رحلت یار دیرین امام(ره) و همراه بی‌ادعای رهبر معظم انقلاب، کسی که سال‌ها عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و تلاش برای تجلی اسلام عزیز صرف کرده بود، حقیقتا جانگداز و ثلمه‌‌ای جبران‌ناپذیر است.

درگذشت شخصیتی همچون آیت‌الله مهدوی‌کنی که سال‌های مبارزه با طاغوت، را سراسر در پیکار و زندان و تبعید و زیر شکنجه‌های سخت گذرانده است و پس از انقلاب نیز در خیل خدمتگزاران به اسلام و انقلاب خالصانه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، سخت و دردآور است.

از حضور خاضعانه در میان عامه مردم، تلاش مجاهدانه در مبارزات پیش از انقلاب و خدمتی مستمر در نظام مقدس جمهوری اسلامی تا مدیریت یکی از فعال‌ترین نهادهای علمی یعنی دانشگاه و حضور در میان دانشجویان، نشانگر شخصیت ذوابعاد حضرت آیت‌الله مهدوی کنی بود. شخصیتی که در دفاع از حریم امام(ره) و ولایت ثابت‌قدم بود و هیچ‌گاه از مسیر اصول انقلاب عدول نکرد.

آیت‌الله مهدوی کنی در همه دوران عمر پابرکتش، با نفاق مبارزه و در برابر ساختارشکنی‌ها و هجمه‌ها علیه آرمان‌های امام(ره) و ولایت ایستادگی نمود و با بصیرت‌افزایی نقش خود را در فراز و نشیب‌های انقلاب ایفا کرد. قبول مسئولیت‌های سخت در دوران امام(ره) و مقابله با فتنه‌های 78 و88 گوشه ای از مجاهدت‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی هوشمندی و بزرگ‌منشی ایشان بود.

بی‌شک امروز، خدمتگزاران راستین انقلاب، مردم، دانشگاه و جامعه دانشگاهی داغدار رحلت این معلم اخلاق و استاد وارسته است. ان‌شاءالله که این عبد خالص پروردگار و دلداده به حریم پاک اهل بیت متنعم از خوان کرم آل‌الله و محشور با اولیای الهی است.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، این ثلمه بزرگ را به حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و علمای بلاد و ملت بزرگ ایران تسلیت و تعزیت می‌گوید و از حضرت منان علو درجات برای آیت الله مهدوی کنی و صبر جزیل برای بازماندگان طلب می‌کند.»

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon