یعلون: فلسطینی‌ها به دنبال نابودی اسرائیل هستند

یعلون: فلسطینی‌ها به دنبال نابودی اسرائیل هستند

خبرگزاری تسنیم: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فلسطینی‌ها هرگز به دنبال راه‌حل ۲ دولت نبوده و تنها هدف آنها نابودی اسرائیل است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، موشه یعلون، وزی جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در مصاحبه به شبکه پی‌بی‌اس اعلام کرد که هدف فلسطین ایجاد دولت فلسطین بر اساس مرزهای 1967 نیست بلکه فلسطینی‌ها به دنبال تخریب اسرائیل هستند.

وی در ادامه گفت: به همین دلیل است که آنها هرگز از اصطلاح راه‌حل 2 دولت استفاده نکرده‌اند. آنها نمی خواهند دولت یهود را به رسمیت بشناسند.

به گفته یعلون تشکیل 2 دولت برای مردم دو طرف چندین دهه است که شعار اسرائیل بوده است اما ‌از دوره توافق اسلو به یک روند اصلی تبدیل شده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر بر حق حاکمیت اسرائیل در یهودیه و سامریه – که تشکیلات خودگردان قصد تشکیل دولت فلسطین در آن منطقه را دارد- تاکید  کرد و گفت  که این اقدام آنها می‌تواند به  تشکیل یک "حماسستان" دیگر منتهی شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه نیز در جریان دیدار با بان‌کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کرد که درصورتی که حماس از مصالح ساختمانی برای ساخت مجدد تونل‌هایش با هدف انجام حملات تروریستی استفاده کند اسرائیل اجازه بازسازی غزه را نخواهد داد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان