هیچ تلاطمی نتوانست در همراهی آیت‌الله مهدوی‌کنی با مقام معظم رهبری خلل ایجاد کند

هیچ تلاطمی نتوانست در همراهی آیت‌الله مهدوی‌کنی با مقام معظم رهبری خلل ایجاد کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وفاداری آیت‌الله مهدوی‌کنی به حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری گفت: هیچ تلاطم و فراز و فرودی در مسیر انقلاب و نظام نتوانست در همراهی این عالم ربانی با مقام معظم رهبری خلل ایجاد کند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بانه، با تسلیت رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی اظهار کرد: رحلت این عالم ربانی ضربه‌ای بزرگ به جامعه روحانیت و دانشگاهیان است.

وی گفت: بینش و بصیرت آیت‌الله مهدوی‌کنی در مواجه با مسائل مختلف و درایت آن عالم بزرگوار همیشه راهگشای کسانی بود که دلسوزانه به دنبال حل مشکلات پیش آمده برای نظام و انقلاب بودند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی یار وفادار امام(ره)، مقام معظم رهبری و از دلسوزترین بزرگان نظام و کشور بود که همه عمر با برکت خود را صرف اعتلای نام اسلام و نظام مقدس اسلامی کرد.

وی گفت: مسیری که آیت‌الله مهدوی‌کنی به آن اعتقاد راسخ داشت وفاداری به رهبری بود و این مسیر صواب و الهی باید سرمشق برای همه کسانی باشد که قلب‌شان برای اسلام ونظام می‌تپد.

ماموستا خدایی افزود: کارنامه این مجاهد دینی سراسر عشق و وفا به نظام و تبعیت از رهبری است و این عالم ربانی در طول عمر با برکت خویش همواره در تلاش بود که بتواند خادم حقیقی و سربازی ارزشمند برای انقلاب و نظام باشد و در مسئولیت‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب هم این وظیفه خطیر و حساس را به نحو احسن به پیش برد.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon