نخستین همایش بسیج و رسانه در ایلام برگزار شد

نخستین همایش بسیج و رسانه در ایلام برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور جانشین سپاه امیرالمومنین استان ایلام نخستین همایش بسیج و رسانه در هتل لاله شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش بسیج و رسانه در ایلام، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با ماهیت یک انقلاب فرهنگی مورد بی مهری ها و تهدیدات مختلف استکبار جهانی و در راس آمریکا قرار گرفته ایم،چون همه منافعشان به خطر افتاده بود.

وی افزود: انقلابی که ماهیتش دینی و ارزشی و در راسش یک مرجعیت دینی بود، سناریوهای مختلف را تا کنون روی میز گذاشتند و ما همواره مورد هجمه این تهدیدات چه در حوزه سخت و نیمه سخت و تهدیدات نرم و جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی و شبیخون فرهنگی قرار گرفته ایم.

جانشین سپاه ایلام تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحملی در حوزه های امنیتی و نیمه سخت بیش از 300مورد توطئه های گوناگون توسط ایادی خود فروش و بعضی عوامل خود فروخته ی داخلی صورت گرفت.

وی افزود: شما سربازان جنگ نرم انقلاب و نظام اسلامی هستید و روح دین مداری ومعنویت، ولایت مداری و ارزش مداری تنها مولفه های برتری ساز ما در 8سال دفاع مقدس بودند.

وی گفت: همه مولفه های برتری ساز مادی دراختیار دشمن بود و تنها برتری ما دفاع از ارزش ها در حوزه های دینی و معنوی بود و همه هجمه های فرهنگی دشمن به خاطر کم رنگ کردن تنها مولفه ی برتری ما است.

طهماسبی عنوان کرد: الان در فضای مجازی جهان به یک دهکده کوچک تبدیل شده است و این قدرت اطلاعات و فناوری ما است و باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده برای ایفای رسالت و وظیفه انجام دهید.

وی افزود: شما سربازان جنگ نرم هستید که در این عرصه کار و فعالیت می کنید و ما در حوزه های سخت و نیمه سخت ضربه های محکمی زدیم و درنرم هم باید کار کنیم بیاییم درک کنیم مسائل را و کاربردی و اجرائی کنیم چرا که شما قابلیت تاثیر گذاری بر سطح استان و کشور را دارید.

جانشین سپاه ایلام تصریح کرد: نیاز اساسی کشور ما در حوزه فرهنگی می باشد و بعد اقتصادی و این اولویت رهبری است چرا که اگر حلقه فرهنگی نباشد اقدامات اقتصادی بی نتیجه است.

وی گفت: با اخلاق خوب از همه بخواهیم با فضایی که ایجاد میکنیم و منش خوب و ولایت مداری بستری برای مسئولین آماده کنیم که شعارها به شعور و کار عملیاتی تبدیل شود و قابلیت و ظرفیت های مختلف در کشور هست و باید کار کنیم.

سرهنگ طهماسبی عنوان کرد: با روحیه بسیجی و وقت گذاری شما در این عرصه می توانید موفق باشید و یک عزم و اراده قوی و عزم جهادی می توانیم موفق شویم و با عزم و اراده حسینی توانستیم در جنگ پیروز شویم.

وی افزود: ما توانستیم جنگ 8ساله را با دید الهی و تبعیت و مقاومت ها در برابر زورخواهی ها به پیروزی برسیم.

وی گفت: امروز با استفاده از ظرفیت های رسانه ای بهتر از گذشته می توانیم کار کنیم و باید این راه کاملا هموار شود برای انجام کارهای بزرگ و با روحیه بسیجی و انجام کارگروهای مختلف امکان پذیر است.

پدیده شوم ماهواره هنع ی شلخه های خانواده را مورد هجمه قرار داده است. وباید از این ظرفیت خوب فناوری و تکنولوژی اطلاعات بیشترین استفاده را برد.

طهماسبی عنوان کرد: اسلام سکولار در بحث اسلام آمریکایی است در وجود داعشی هاست و داعش خروجی اسلام آمریکایی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon