آیت‌الله مهدوی کنی امین امام خمینی (ره) و یار صدیق مقام معظم رهبری بود


آیت‌الله مهدوی کنی امین امام خمینی (ره) و یار صدیق مقام معظم رهبری بود

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: آیت‌الله مهدوی کنی امین امام خمینی (ره)، یار صدیق مقام معظم رهبری و در خدمت مراجع و حوزه‌های علمیه بود.

آیت‌الله اسدالله ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لارستان، با ابراز تاسف و تاثر از رحلت آیت‌الله مهدوی کنی اظهار کرد: این عالم عالیقدر قبل از انقلاب به ارشاد و روشنگری مردم می‌پرداختند.

وی با بیان اینکه بنده در سال 42 سعادت شاگردی آیت‌الله مهدوی کنی را داشته‌ام و در مجاوت ایشان و آیت‌الله امامی کاشانی کسب علم کردم، گفت: از زمانی که آیت‌الله مهدوی کنی را می‌شناسم جر خوبی، تقوا و خدمت خالصانه به مردم چیز دیگری از ایشان ندیدم.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به هوشیاری و تیزبینی آیت‌الله مهدوی کنی، افزود: در دوره‌ اخیر که ایشان اداره و مدیریت مجلس خبرگان را بر عهده داشتند در سخنان اولیه خود در جلسات ابتدا به بیان نیازها و دغدغه‌های روز کشور می‌پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی کنی امین امام خمینی (ره)، یار صدیق مقام معظم رهبری و در خدمت مراجع و حوزه‌های علمیه بود.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به حضور آیت‌الله مهدوی کنی در مدرسه مروی، تصریح کرد: ایشان رئیس و موسس دانشگاه امام صادق (ع) بودند که دانشگاهی مهم و ترکیبی از حوزه و علوم دانشگاهی است و تشکیل چنین دانشگاهی ایده برجسته آیت‌الله مهدوی کنی بود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon