مشایی: تعریف‌های احمدی‌نژاد پدر مرا در آورد!


مشایی: تعریف‌های احمدی‌نژاد پدر مرا در آورد!

خبرگزاری تسنیم: اسفندیار رحیم مشایی در همایشی انتخاباتی در جمع اساتید و دانشجویان یزد ادعا کرد که این آقای احمدی نژاد از بس از من تعریف کرد پدر مرا درآورد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه آرمان در قالب شنیده‌نگاری‌های امروز خود نوشت:

 

*شنیده شد که عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی رفسنجانی که برای شرکت در اولین جلسه دادگاه پسرش به دادگاه رفته بود، در جمع برخی از خبرنگاران گفت: اتهامات وارده به خانواده هاشمی و مرعشی وارد نیست. باشگاه خبرنگاران نوشت؛ وی در مورد علت حضورش در دادگاه انقلاب اظهار داشت: بخاطر دادگاه مهدی هاشمی به اینجا آمده‌ام اما دادگاه را به وقت دیگری موکول کردند و از تاریخ بعدی برگزاری دادگاه اطلاعی ندارم. عفت مرعشی با اشاره به حضور آیت ا... هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات بیان کرد: حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود.

*شنیده شد که نتایج دو نظرسنجی سراسری که سوم و نهم اردیبهشت‌ماه جاری انجام شده، بیانگر آن است که حدود 35 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، آقایان قالیباف و آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی بیشترین آراء را به خود اختصاص داده‌اند. ولایتی، حدادعادل، محسن رضایی و مشایی به ترتیب در رتبه چهارم، پنجم و ششم قرار دارند.

انتخاب نوشت؛ بنابر این گزارش، شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سوال که در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 به چه طیف سیاسی تمایل دارند 7/18 درصد ائتلاف 2+1، 2/15 اصلاح‌طلبان، 8/11 کارگزاران و 18 درصد حامیان دولت را به عنوان گزینه مطلوب خود عنوان کرده‌اند. گفتنی است هاشمی نه‌تنها هیچ فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی نداشته بلکه تا این لحظه اعلام کاندیداتوری نیز نکرده است.

*شنیده شد که «مدیران میانی صنعت نفت دستورات وزیر نفت را اجرا نمی‌کنند»، این جمله‌ایست که این بار بازنشستگان پالایشگاه نفت آبادان می‌گویند، پیش از این نیز رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران از این موضوع گله کرده بود. ایسنا نوشت؛ تعدادی از بازنشستگان صنعت نفت به همراه خانواده از یکشنبه مقابل وزارت نفت تجمع کرده‌اند و خواستار دیدار با وزیر نفت و دریافت مطالباتشان هستند، آنها تاکید کرده‌اند که تا حل مشکلاشان به آبادان برنخواهند گشت.

روی بنرهایی که این افراد در دست دارند نوشته شده است : «بازنشستگان آینه تمام نمای شاغلین هستند»، «ما بازنشستگان پالایشگاه آبادان خواستار ملاقات حضوری با وزیر محترم نفت می‌باشیم» و «وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس قاسمی چرا دستورات شما را مدیریت پالایشگاه آبادان اجرا نمی‌کند؟»

*شنیده شد که یکی از کاندیداهای شورای شهر چهارم استعفا کرد. مشرق نوشت؛ اسماعیل آذر مجری کارشناس برنامه «مشاعره»درباره انصراف خود از انتخابات شورای شهر تهران گفت: ابتدا که من در شورا ثبت‌نام کردم می‌خواستم به کمیسیون فرهنگی بروم و آنچه را در ذهنم برای مردم در نظر دارم، از طریق این کمیسیون به انجام برسانم.

مشورت‌هایی با دوستانم نیز داشتم و آنها این موضوع را تایید می‌کردند. همچنین دیگران از گوشه و کنار به من زنگ می‌زدند و به اجرای این تصمیم ترغیبم می‌کردند. وی ادامه داد: اما به مرور زمان حس کردم ممکن است محبتی که مردم در جامعه به من دارند، از بین برود. مردم من را دوست دارند که برایشان شعر بخوانم و از فرهنگ صحبت کنم.

*شنیده شد که برخی خبرها حاکی‌است اسفندیار رحیم‌مشایی روز جمعه برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت‌نام خواهد کرد. بهار نیوز نوشت؛ برخی فعالان رسانه‌ای در تیم روزنامه‌های دولتی اظهار داشته‌اند که مشایی روز جمعه که در روایات دینی، منتسب به ظهور حضرت ولیعصر (عج) می‌باشد در وزارت کشور ثبت‌نام و رسما اعلام کاندیداتوری خواهد کرد.

در عین حال برخی اخبار نیز حاکی‌است به جز مشایی دو سه نفر دیگر از نزدیکان احمدی‌نژاد نیز در همین روز اعلام کاندیداتوری خواهند کرد. هنوز صحت ثبت‌نام مشایی در روز جمعه از سوی منابع رسمی و رسانه‌های نزدیک به دولت تایید نشده است.

*شنیده شد که اینترنت سوریه به دلایل نامعلومی قطع شده و علت این مساله هنوز نامشخص باقی مانده است. فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت، این اولین بار نیست که دسترسی به اینترنت در سوریه غیرممکن می‌شود. در ماه نوامبر گذشته نیز اینترنت در این کشور برای مدت کوتاهی قطع شده بود. در جریان قطع دسترسی به اینترنت در سوریه در نوامبر گذشته دولت سوریه تروریست‌های تحت حمایت غرب و برخی کشورهای عربی را مسئول دانسته بود و تصریح کرده بود که آنها با تخریب زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی این کشور تماس سوریه با جهان خارج را قطع کرده اند.

*شنیده شد که هیات رئیسه مجلس طی اطلاعیه‌ای، برنامه کاری مجلس تا پایان تیرماه را اعلام و زمان تعطیلات تابستانی نمایندگان را تعیین کرد. فارس نوشت؛ طبق اطلاعیه که در تابلوی هیات رئیسه مستقر در راهروی مجلس نصب شده است، برنامه کاری جلسات علنی خانه ملت تا پایان تیرماه مشخص شده است.

بر این اساس، مجلس تا چهارشنبه 8 خرداد 4 هفته کاری پیش رو خواهد داشت و بعد از آن از یکشنبه 12 خرداد تا شنبه 18 خرداد برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، تشکیل جلسه علنی نمی‌دهد. همچنین مجلس بعد از تعطیلی یک هفته‌ای برای انجام امور نمایندگی، از یکشنبه 19 خرداد تا چهارشنبه 5 تیر به مدت سه هفته جلسات علنی را برگزار می‌کنند. تعطیلات تابستانی نمایندگان نیز به مدت دو هفته از شنبه 8 تیر تا 21 تیر خواهد بود.

*شنیده شد که اسفندیار رحیم مشایی در همایشی انتخاباتی در جمع اساتید و دانشجویان یزدی حاضر شد. در این همایش یکی از شرکت کنندگان گفت: آقای مشایی اگر بخواهید انتقادی به دکتر احمدی نژاد بکنید چه می‌گویید؟ شبکه ایران نوشت؛ مهندس مشایی در جواب ایشان گفت: «اگر بخواهم انتقاد کنم در میان این همه مزایایی که ایشان داشته‌اند سوء استفاده رسانه‌‌ای خواهد شد ولی یک انتقاد به خاطر شما می‌کنم؛ این آقای احمدی نژاد از بس از من تعریف کرد پدر مرا درآورد!»

*شنیده شد که سعید جلیلی نامزد احتمالی انتخابات آتی ریاست‌جمهوری طی پیامی حامیانش را از اهدای طومار انتخاباتی به دلیل انجام تبلیغات زودهنگام انتخاباتی منع کرد. رجانیوز نوشت؛ محمدصادق شهبازی، هماهنگ‌کننده ستادهای مردمی دعوت از جلیلی با اعلام لغو برنامه اهدا طومارهای مردمی به دفتر دکتر جلیلی گفت: «با توجه به پیغام دکتر جلیلی به ستاد مردمی دعوت از ایشان مبنی بر عدم القای حرکت‌های خلاف مقررات و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی توسط حامیان ایشان برنامه اهدای طومارهای مردمی به دفتر دکتر جلیلی لغو گردید.»

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon