نباید اجازه دهیم مدعیان به ما برسند/ گل زدن به رحمتی سخت است

نباید اجازه دهیم مدعیان به ما برسند/ گل زدن به رحمتی سخت است

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گشودن دروازه سیدمهدی رحمتی را کاری سخت و دشوار دانست.

محسن دلیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد رسیدن فصل سرما و اینکه احتمال دارد مانند سال گذشته، نتایج ضعیف تراکتورسازی آغاز شود، گفت: سال گذشته واقعاً سرمای بی‌سابقه‌ای در تبریز وجود داشت. امیدوارم امسال مانند سال گذشته زیاد سرد نباشد.

وی در ادامه افزود: متأسفانه مسئولان باشگاه فصل گذشته بی‌خیال زمین چمن ورزشگاه بودند و ما روی یخ فوتبال بازی می‌کردیم! امسال اما قرار است این موضوع به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا ما دچار مشکل نشویم. اگر کیفیت زمین مناسب نباشد قطعاً در سال جاری هم دچار مشکل خواهیم شد.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد دیدار تیمش با پیکان تأکید کرد: بازی سختی است ولی ما میزبان هستیم و باید برنده شویم. اگر سه امتیاز این بازی را نگیریم دیگر مدعیان به ما می‌رسند و نباید این اجازه را به آنها بدهیم.

دلیر خاطر نشان کرد: ما از سه بازی بعدی که در تبریز برگزار می‌شود باید 9 یا هفت امتیاز بگیریم تا قهرمان نیم فصل شویم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بتوانیم با قهرمانی در نیم فصل به استقبال نیم فصل دوم برویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی برابر پیکان دروازه سیدمهدی رحمتی را باز خواهد کرد، گفت:‌ گل زدن به رحمتی سخت است و هر مهاجمی که مقابل او بازی کند کار سختی خواهد داشت. با این حال من می‌خواهم روند گلزنی‌هایم را ادامه دهم و امیدوارم به رحمتی گل بزنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon