اسکوچیچ: تمام فکر خود را به لیگ برتر و آسیا معطوف می‌کنیم

اسکوچیچ: تمام فکر خود را به لیگ برتر و آسیا معطوف می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حذف در جام حذفی جزو اهداف ما نبود اما به هر حال این اتفاق صورت گرفته و در حال حاضر تمام فکر خود را به لیگ برتر و آسیا معطوف می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دراگان اسکوچیچ دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: به هر حال به بازی فردا با دید احترام‌گونه نگاه می‌کنیم زیرا مقابل تیم خوبی قرار گرفته‌ایم و این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد چون پیروزی در آن، تیم ما را جمع مدعیان نگه می‌دارد و امیدوار هستم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره روند خوب ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته و تأثیر آن در بازی امروز افزود: بازی ما در جام حذفی ربطی به بازی فردا ندارد و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره حذف تیمش در جام حذفی خاطرنشان کرد: طبیعی است که ما در اهداف خود کنار رفتن از این جام را نمی‌دیدیم اما متأسفانه در نخستین بازی جام حذفی این اتفاق صورت گرفت.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام فکر خود را بر لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا معطوف می‌کنیم و در بازی حذفی 4 بازیکن اصلی خود را نداشتیم که این بازیکنان فردا می‌توانند برای تیم بازی می‌کنند.

اسکوچیچ پیرامون تعطیلی 3 هفته‌ای لیگ و تعطیلی 50 روزه لیگ برتر خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که می‌دانید این است که سه هفته بازیکنان ما حضور نداشتند و این تعطیلی روی همه تیم‌های مشابه نیز تأثیر داشته است اما امیدوار هستیم در ادامه، روند خوبی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon