نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان در ساوه برگزار شد

نشست هماهنگی راهپیمایی 13 آبان در ساوه برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳آبان در ساوه با حضور مسئولان و مدیران شهرستانی و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، محمد بهاروند، فرماندار ساوه صبح امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی 13 آبان در ساوه با اشاره به اینکه 13 آبان نشان دهنده غیرت و غرور جوانان ایران اسلامی است اظهار کرد: این روز نماد اقتدارایران اسلامی و نشان دهنده تلاش دانش آموزان در راستای حفظ اسلام و نیز اندیشه های اسلامی و عاشورایی است.

وی افزود: 13 آبان در کشوردر برگیرنده حوادث و اتفاقات مختلف و ویژه ای بوده که درسرنوشت کشور و نیز شکل دهی تاریخ کشور و انقلاب اسلامی نقشی بزرگ و سرنوشت ساز داشته‏‌ است.

فرماندارساوه تصریح کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده که یکی از ارکان و مهم ترین اصل تغییرناپذیر استکبارستیزی از اصول مهم نظام جمهوری اسلامی بوده که هم ملت و هم نظام به این اصل محکم پایبند هستند و در راستای حفظ این مهم بسیار تلاش می کنند.

بهاروند با اشاره به اینکه 13 آبان امسال با واقع عاشورا تقارن پیدا کرده گفت: 13 آبان روز مهمی درتاریخ کشور بوده که در سال‌های مختلف بامناسبت‌های متفاوت  تبعید حضرت امام به ترکیه در سال 42، شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 در تاریخ کشور ماندگار شده است.

وی افزود: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی بوده که امسال نیز با توجه به تقارن آن با واقعه عاشورا و نیز با توجه به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید خیلی استوارتر و با صلابت بیشتری برگزار شود.

فرماندار ساوه تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری دانش آموزان نسل آینده و سرنوشت ساز کشور هستند و تداوم انقلاب و ارزش های اسلام با حضور مداوم این افراد در صحنه محقق می شود.

بهاروند با اشاره به اینکه یوم الله 13 آبان یادآور ماهیت استکباری دشمن بوده گفت: تداوم این مهم عامل هم‌گرایی، هم‌افزایی، وحدت و اتحاد ملی شده و این مهم اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز محقق می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی نیازمند نگاه حماسی بوده که در 13 آبان امسال به سبب مصادف شدن این روز با عاشورای حسینی ملت بزرگ ایران باید با حضور پررنگ تر خود نشان دهنده و خلق کننده حماسه ای دیگر باشند.

فرماندار اراک تصریح کرد: شرکت آگاهانه مردم در راهپیمایی 13 آبان امیدهای دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده و عاشورای حسینی نیز سبب حفظ دین اسلام شده و مسلمانان نباید اجازه دهند با رفتارهای غلط و بدعت های نادرست در این مهم خللی وارد شود و باید با تبیین صحیح فرهنگ عاشورایی توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon