انعقاد قرارداد با فوتبالیست‌های متخلف «دهن کجی» است/ماهینی امریه ندارد

انعقاد قرارداد با فوتبالیست‌های متخلف «دهن کجی» است/ماهینی امریه ندارد

خبرگزاری تسنیم: جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد شدید از انعقاد قرارداد ماهینی با باشگاه تراکتورسازی، عکس یادگاری و انعقاد قرارداد وی را یک دهن کجی دانست و افزود: خبر امریه به این بازیکن برای حضور در تراکتورسازی اشتباه است.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به ادعای یکی از مسئولان سپاهان که عنوان کرده بود، برخی از بازیکنانی که جعلی بودن کارت‌های معافیتشان محرز شده و وضعیتی مشابه بازیکنان این تیم و تیم پرسپولیس دارند اما محروم نشده‌اند اظهار داشت: در موارد اعلام شده که تخلفات بازیکنان فوتبال در جعلی بودن کارت‌های معافیتشان محرز شده است، بازیکنانی از تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، ذوب‌آهن، فولاد، نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان، مس کرمان و تیم‌های دیگر حضور دارند، لذا اگر مسئولان هریک از این تیم‌ها اطلاعاتی در خصوص عدم محرومیت بازیکنان متخلف دیگر دارند، گزارش آن را در اختیار ما قرار دهند تا به موضوع رسیدگی شود.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: متاسفانه مسئولان بسیاری از این تیم‌ها مدعی هستند که تنها با بازیکنان آن‌ها برخورد شده و با بازیکنان دیگر تیم‌ها برخورد نشده است. از این رو مجدداً تاکید می‌کنم اگر فرد یا افرادی از تخلفات اینچنینی بازیکنان فوتبال، اطلاعاتی در اختیار دارند، گزارش این تخلفات را در اختیار نظام وظیفه قرار دهد تا در صورت محرز شدن تخلفات، با متخطیان برخورد شود.

وی در ادامه به موضوع خبر انعقاد قرارداد ماهینی با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و انتشار عکس انعقاد قرارداد این بازیکن واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه انعکاس خبر قرارداد یکی از بازیکنان متخلف با باشگاه تراکتورسازی باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شد و این سوال برای بسیاری به وجود آمد که این بازیکنان متخلف چگونه توانسته‌اند قرارداد امضا کنند و عکس یادگاری هم بگیرند؟

کمالی افزود: این بازیکنان اجباراً باید در تیم‌های نیروهای مسلح بازی کنند و انعقاد قرارداد و عکس یادگاری در هنگام عقد قرارداد این بازیکنان، علاوه بر دهن کجی، یک تخلف است چراکه این بازیکنان اختیاری در انتخاب تیم‌های خود ندارند و تیم‌های فوتبال این بازیکنان، یگان خدمتی آن‌ها است.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه یگان خدمتی فوتبالیست‌های متخلف از پیش تعیین شده و آن‌ها اختیاری در این مورد ندارند، گفت: این بازیکنان  در خدمت یگان انتخاب شده قرار دارند و با حقوق سربازی در این تیم‌ها بازی خواهند کرد.

وی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر امریه خدمتی ماهینی برای بازی در تیم تراکتورسازی، با اشتباه خواندن این اخبار، خاطرنشان کرد: خبر صدور امریه سربازی برای این بازیکن از سوی سازمان وظیفه عمومی اشتباه است و طبق تصمیمات اتخاذ شده، این بازیکن ملزم به حضور و بازی در تیم ملوان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon