آیت‌الله مهدوی کنی یار صدیق امام راحل بود


آیت‌الله مهدوی کنی یار صدیق امام راحل بود

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله علوی گرگانی گفت: آیت الله مهدوی کنی در زمان مرحوم امام خمینی(ره) یار صدیق برای آن رهبر فرزانه بودند و به پیشبرد اهداف نظام کمک شایانی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی گرگانی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله مهدوی کنی اظهار کرده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه عالی‌مقام آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی موجب تأسف اینجانب شد.

در این پیام تصریح آمده است: این عالم بزرگوار در دوران‌های مختلف زندگی منشاء خدمات مختلف به نظام و انقلاب و تربیت شاگردان مبرز و لایق بودند و در مواقع مختلف با موضع‌گیری‌های مناسب خویش در راستای تقویت انقلاب و دفاع از ولایت گام‌های مفیدی برداشتند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرده است: ایشان در زمان مرحوم امام خمینی(ره) یار صدیق برای آن رهبر فرزانه بودند و به پیشبرد اهداف نظام کمک کردند و همچنین با پایه‌گذاری سبکی جدید در علم آموزی و جذب شاگردان شایسته به تربیت نیروهای متعهد همت گماشتند.

آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرده است: اینجانب این ضایعه را در درجه اول به محضر امام زمان(عج) و سپس به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و همچنین به ملت شریف ایران و نیز به بیت شریف ایشان و همه دوستداران و شاگردان ایشان تسلیت گفته و صبر و اجر جزیل برای آنها از خداوند مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon