افزایش ۷ برابری واردات ایتالیا از ایران در هشتمین ماه ۲۰۱۴

افزایش 7 برابری واردات ایتالیا از ایران در هشتمین ماه 2014

خبرگزاری تسنیم: واردات ایتالیا از ایران در هشتمین ماه ۲۰۱۴ با رشد ۷ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۶۹ میلیون یورو رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ جدیدترین آمار منتشر شده از سوی پایگاه خبری کمیسیون اروپا(یورواستات) نشان می دهد مبادلات تجاری ایران و ایتالیا در 8 ماه نخست 2014 با رشد 14 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به 901 میلیون یورو رسیده است.

صادرات ایتالیا به ایران در ماه های ژانویه تا اوت 2014 به 689 میلیون یورو رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 0.5 درصد کاهش داشته است. ایتالیا در 8 ماه نخست سال گذشته 692 میلیون یورو کالا به ایران صادر کرده بود.

واردات ایتالیا از ایران در 8 ماه نخست 2014 رشد 116 درصدی داشته و به 212 میلیون یورو رسیده است. ایتالیا در مدت مشابه سال قبل 98 میلیون یورو کالا از ایران وارد کرده بود.

بر اساس این گزارش صادرات ایتالیا به ایران در هشتمین ماه 2014 بالغ بر 97 میلیون یورو و واردات از ایران در این ماه 69 میلیون یورو اعلام شده است.

صادرات ایتالیا به ایران در اوت 2014 با کاهش 14 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده اما واردات ایتالیا از ایران در اوت امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نزدیک به 7 برابری داشته است.

ایتالیا در اوت سال گذشته 114 میلیون یورو کالا به ایران صادر و 10 میلیون یورو کالا از ایران وارد کرده بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه