آیت‌الله مهدوی‌کنی پشتوانه عظیمی برای ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بود

آیت‌الله مهدوی‌کنی پشتوانه عظیمی برای ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بود

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی گفت: این عالم ربانی با کوله باری از تجربه سنگین در عرصه اجتماع و سیاست پشتوانه عظیمی برای ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد آمده است: درگذشت عالم وارسته، استاد اخلاق مرحوم حضرت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

در پیام تسلیت حجت الاسلام میرعمادی آمده است: این عالم ربانی با کوله باری از تجربه سنگین در عرصه اجتماع و سیاست پشتوانه عظیمی برای ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده است.

 امام جمعه خرم آباد در پیام خود اظهار کرد: برخورداری از مراتب علمی و عملی، سابقه درخشان انقلابی، خیرخواهی و دلسوزی، مشی اعتدال، رعایت عدل و انصاف و توانایی در مدیریت از ویژگی‌های بارز این شخصیت بزرگ بوده و همین امر سبب مقبولیت عمومی ایشان شد.

 حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی تصریح کرده است: اینجانب رحلت این فقیه مجاهد را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای ایشان و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان آن مرحوم مسئلت دارم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon