مقابل پیکان، بازی را طوفانی آغاز می‌کنیم/ با حمایت هواداران قهرمان نیم‌فصل می‌شویم

مقابل پیکان، بازی را طوفانی آغاز می‌کنیم/ با حمایت هواداران قهرمان نیم‌فصل می‌شویم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم تراکتوسازی گفت: فردا مقابل پیکان بازی طوفانی شروع می‌کنیم و امیدوارم کیفیت چمن برای نتیجه‌گرفتن مطلوب باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی با تیم پیکان تهران پس از تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: در تعطیلاتی که داشتیم به خوبی از زمان استفاده کردیم و با پیگیری تمریناتمان به سوی آمادگی کامل قدم برداشتیم و می‌دانیم که دیگر تیم‌ها نیز بیکار ننشسته‌اند و برای آمادگی کامل تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند.

وی افزود: در جام حذفی به بازیکنان اصلی‌مان استراحت دادیم تا دچار مصدومیت نشوند و از بازیکنان ذخیره‌ای که در ترکیب استفاده کردیم بازی خوبی داشتند و از عملکردشان راضی بودیم .

سرمربی تیم تراکتوسازی خاطرنشان کرد:‌ فردا بازی را طوفانی آغاز می‌کنیم و اصلی‌ترین دغدغه من کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز است که امیدوارم کیفیت خوبی داشته باشد و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

خطیبی با اشاره جذب 2 بازیکن سرباز گفت: بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند از لیستی بودند که به مدیرعامل باشگاه تحویل داده بودم و امیدوارم این بازیکنان در آینده به تیم کمک کنند که در روزهای آتی قرارداد رسمی خود را با تراکتورسازی امضاء می‌کنند.

وی ادامه داد: سینا عشوری و حسین ماهینی جزو بهترین‌های فوتبال کشور هستند و با توجه به اینکه سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را داشتند جزو بهترین گزینه‌ها برای پیوستن به تراکتورسازی بودند.

سرمربی تیم تراکتوسازی تأکید کرد: پیکان بازیکنانی نامی خوبی جذب کرده است و با وجود اینکه در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده تیم قدرتمندی محسوب می‌شود ولی باید بدانیم که ما تراکتورسازی هستیم و باید این تیم را در تبریز شکست دهیم.

خطیبی با انتقاد از برنامه 90 گفت: من همیشه در مصاحبه‌هایی که با برنامه 90 انجام می‌دهم از هواداران تشکر می‌کنم ولی این برنامه این بخش از صحبت‌هایم را سانسور می‌کند بنابراین از همین‌جا از هواداران تشکر می‌کنم و از کسانی که در کانون هواداران فعالیت می‌کنند سپاسگزارم.

وی افزود: امیدوارم فردا هواداران در ورزشگاه حضور یابند و با تشویق‌هایشان کمک کنند تا پیروز این دیدار باشیم و با کسب نتایج لازم در 3 دیدار خانگی پیاپی قهرمان نیم‌فصل شویم.

سرمربی تیم تراکتوسازی درباره اخباری مبنی بر پیشنهاد همکاری فدراسیون فوتبال به او گفت: این حرف‌ها تکراری شده است و من تیم تراکتورسازی را در حد تیمی ملی می‌بینم و تا زمانی که با این تیم به اهدافم نرسم از این تیم جدا نخواهم شد.

خطیبی درباره ممنوعیت دوربین به ورزشگاه‌ها گفت:‌ اگر بازی‌ها برگزار نشود بهتر از این است که بدون حضور دوربین‌ها برگزار شود چون اگر مشکلی ایجاد شود به هیچ‌وجه قابل استناد نخواهد بود و من از فدراسیون فوتبال و صداوسیما می‌خواهم این مشکل را برطرف کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon