تهران اظهارات مقام اماراتی را در راستای سیاست ایران هراسی دانست

تهران اظهارات مقام اماراتی را در راستای سیاست ایران هراسی دانست

خبرگزاری تسنیم: یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه سخنان اخیر وزیر مشاور در امور خارجی امارات عربی متحده در خصوص دخالت جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی برخی کشورهای عربی را بی اساس و در راستای سیاست ایران هراسی دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم؛ یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه کشورمان سخنان اخیر آقای انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی امارات عربی متحده در خصوص دخالت جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی برخی کشورهای عربی را بی اساس ، فاقد مصداق و ناشی از برخی تحریکات و در راستای سیاست ایران هراسی دانست.

این مقام مسئول تأکید کرد که توسعه روابط و همکاری ها با کشورهای منطقه همچون گذشتـه در اولویت سیـاست خـارجی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد ، رایزنی های اخیر جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه در راستای این دیدگاه استمرار داشته است.

وزیر امور خارجه امارات اخیرا مدعی شد که گرایشات توسعه‌طلبانه ایران روابط این کشور با کشورهای حوزه خلیج فارس را در معرض تهدید قرار داده است.

انور بن محمد قرقاش در سخنانی در ابوظبی با هشدار نسبت به آنچه از آن به عنوان "گرایشات توسعه طلبانه و مستمر ایران در جهان عرب" خواند مدعی شد که این گرایشات تهدیدی برای روابط کشورهای حوزه خلیج فارس و ایران و روابط کشورهای عربی با ایران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان