آیت‌الله مهدوی‌کنی حامی و تربیت‌کننده شاگردان فراوانی برای نهضت امام‌خمینی(ره) بود

آیت‌الله مهدوی‌کنی حامی و تربیت‌کننده شاگردان فراوانی برای نهضت امام‌خمینی(ره) بود

خبرگزاری تسنیم: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به مناسبت ارتحال آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در پی ارتحال آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی پیام تسلیتی صادر کرد که مشروح این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی از اساتید درس اخلاق اسلامی و از علمای برجسته، عمر پر برکت خویش را در راه ترویج اخلاق و تعالیم اسلام و تربیت و هدایت جوانان ایران اسلامی گذراند و پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا با قلبی مملو از محبت به باریتعالی در جوار حرم امن الهی دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی از زمره روحانیون برجسته‌ای از حیث فقهی و علمی بود که در طول دوران عمر با برکت خویش، شاگردان فراوانی را تربیت و تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

آن مرحوم، از پیشکسوتان، حامیان نهضت امام خمینی(ره) و از یاران صدیق رهبری معظم انقلاب و از پشتیبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و در کوران سخت انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نورزید.

آسمان علم،‌ عرفان و سیاست، بی‌شک امروز سوگوار فقدان مردی است که عمری را با درایت، ‌استقامت و پرتوافشانی در مسیر ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب سپری کرد.

فقدان این شخصیت روحانی،‌ مجاهد، ‌انقلابی و ممتاز برای آشنایانِ رتبه انقلابی و معنوی آن بزرگوار مصیبتی اندوه‌بار و برای شاگردان و مستفیضان محضر پر فیضش خسارتی بزرگ است.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان  تسلیت صمیمانه خود را به مقام عظمای ولایت،‌ مراجع عالیقدر،‌ شاگردان و ارادتمندان ایشان،‌ بیت مکرّم و مردم متدین ایران اسلامی معروض داشته و علوّ درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاء الله را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان

29/ 7 / 1393

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon