پیام تسلیت دانشگاه مذاهب اسلامی در فقدان مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی

پیام تسلیت دانشگاه مذاهب اسلامی در فقدان مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی

خبرگزاری تسنیم: در پی درگذشت عالم مجاهد و ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی(ره) رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی این ضایعه غم‌بار را به جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم دانشگاه مذاهب اسلامی در این پیام ضمن تسلیت به جامعه علمی و فرهنگی کشور در پی این ضایعه غم بار از نقش ارزشمند آیت‌الله مهدوی کنی در تربیت نسلی از اندیشمندان و فرهیختگان جامعه اسلامی تجلیل کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم االله الرحمن الرحیم

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شی‌ء»

رحلت عالم ربانی و وارسته استاد گرانقدر حضرت آیت‌الله مهدوی کنی(ره) رییس مجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه امام صادق(ع) که کارنامه‌ی سوابق مبارزاتی و انقلابی ایشان مملو از فداکاری و مجاهدت عالمانه در راه تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی بوده و در تربیت نسلی از اندیشمندان و فرهیختگان جامعه اسلامی پیشتاز بودند، موجب تأثر و تألم  مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی شده است.

آیت‌الله مهدوی کنی، در تمام عمر شریف خود، لحظه‌ای از تلاش و کوشش در راه پرورش شاگردان و تعلیم و تعلم آنها دست نکشید و توصیف مقام استاد نسبت به زحمات این عالم وارسته، واژه‌ای بس کوچک است.

دانشگاه مذاهب اسلامی این ضایعه غم‌بار را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)،   مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، و امت مسلمان بویژه جامعه علمی کشور اعم از حوزه و دانشگاه،  تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، مغفرت و رضوان و رحمت واسعه‌اش برای آن بزرگوار و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران