انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران رحلت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران رحلت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

خبرگزاری تسنیم: انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در پیامی، ارتحال عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت و اعلام کرد:ایشان با تربیت شاگردان متدین که حضور اثرگذار در حوزه رسانه نیز دارند، میراث شایسته‌ای به جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن کامل پیام تسلیت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران درپی درگذشت عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی‌کنی رضوان الله علیه به شرح زیر است:

                                                                                                                   بسم‌ الله الرحمن الرحیم
العلماء باقون مابقی الدهر
ارتحال عالم مجاهد، حضرت آیت‌الله محمدرضا مهدوی ‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تألم عمیق همه نیروهای انقلاب، ارادتمندان و دوستداران ایشان به ویژه فعالان عرصه رسانه شد که جمع کثیری از آنها، از محضرشان کسب فیض کرده‌اند.
آن عالم وارسته و روحانی مبارز که بحق از سابقون انقلاب و امین امام و رهبری بود، در مقاطع مختلف و حساس نقش محوری و مؤثر در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب و ارزشها داشت و در کوران حوادث و فتنه‌ها، هرگز از اصول اعتقادی خود در مسیر ولایت، عدول نکرد.
آیت‌الله مهدوی کنی در کنار سالها حضور در عرصه سیاست، با تأسیس دانشگاه امام صادق (ع) و تربیت شاگردانی معتقد به نظام اسلامی و آگاه به علوم روز و آشنا به معارف دین که حضور اثرگذاری در حوزه رسانه نیز دارند، خدمات شایسته ای به ارتقاء و اعتلای فکری جوانان کرد که همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند.
فقدان آیت‌الله مهدوی کنی به مصداق حدیث شریف نبوی "ثلمه ای بزرگ و جبران ناپذیر" است اما بی تردید، راهی که این سیاست‌مدار صادق و انقلابی پیمود، به عنوان تنها راه احیاگر اندیشه های امام راحل و تنها مسیر بصیرت بخشی، همواره مورد توجه سیاست‌مداران ولایتمدار قرار خواهد داشت.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران از طرف جامعه رسانه‌ای کشور ضمن تسلیت ضایعه مؤلمه درگذشت این استاد اخلاق و فقیه مبارز به رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، جامعه دانشگاهی کشور و همچنین بیت مکرم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارد.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon