ولایت عامل وحدت و همزیستی جریان‌های فکری مختلف است/روحانی با تدبیر امور را مدیریت می‌کند

ولایت عامل وحدت و همزیستی جریان‌های فکری مختلف است/روحانی با تدبیر امور را مدیریت می‌کند

خبرگزاری تسنیم: وزیر اطلاعات با بیان اینکه رئیس‌جمهور همیشه با تدبیر امور را مدیریت می‌کند، گفت: همه ولایت را به عنوان محوریت قبول دارند و این نعمت عامل وحدت و همزیستی جریان‌های فکری مختلف است.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز (سه شنبه 29 مهرماه) با استقبال مسوولان استان وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد.

وی سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر به مقام شامخ شهیدان بوشهر و پنج شهید گمنام ادای احترام کرد.

برنامه بعدی وزیر اطلاعات دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بود.

در این دیدار آیت‌الله صفایی بوشهری با گرامیداشت سی سال مجاهدت‌های الهی سربازان گمنام امام زمان ( عج الله تعالی فرجه الشریف) گفت: این مجاهدت‌های خاموش نزد خداوند روشن و تابناک است.

وی افزود: وزارت اطلاعات سی سال مجاهدت خاموش دانش بنیان و ولایی انجام داده که تعریف حضرت امام خمینی ( ره) و اطلاق لفظ سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از سوی ایشان مهر تأییدی بر این خدمات و مجاهدت‌هاست.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به این که وزارت اطلاعات ایران اسلامی کارهایی انجام داده که اگر این خدمات صورت نمی‌گرفت انقلاب ما دچار ضربه‌های فراوانی می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وزارت اطلاعات در فضای ملی و فراملی و در تمامی حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و در حوزه تصمیم‌گیری نظارت و بسترسازی برای افزایش سطح امنیت عالی عمل کرده که همه این مجاهدت‌ها در پرتو ولایت‌مداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که وزارت اطلاعات در استان بوشهر نقش ملی ایفا می‌کند، گفت : استان بوشهر دارای تمامی شاخص‌های توسعه مانند انرژی شیلات، تجارت و کشاورزی است که اگر بستر امنیت اجتماعی فراهم نباشد توفیقات لازم به دست نمی‌آید و بخش عظیمی از این توفیقات به علت خدمات اطلاعاتی است.

وزیر اطلاعات نیز در این دیدار با اشاره به نعمت ولایت در جامعه گفت: نعمت ولایت نعمتی است که خداوند متعال به جامعه ی ما داده و خیلی از نعمت‌ها وقتی که حضور دارند قدرشان دانسته نمی‌شود.

حجت الاسلام علوی با اشاره به حدیث پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) که می‌فرمایند: دو نعمت مورد غفلت قرار می‌گیرند یکی امنیت و دیگری سلامت، افزود: هرگاه منطقه‌ای دچار نا‌امنی شود مردمش قدر امنیت را می‌فهمند و شخصی که به بیماری مبتلا می‌شود آنگاه قدر سلامت را می‌داند.

وی با تأکید بر قدر دانستن نعمت ولایت گفت: وقتی نعمت ولایت از جامعه‌ای سلب می‌شود آرامش هم از آن جامعه سلب می‌شود و بر همین اساس است که کشورهایی مانند افغانستان و عراق که جایگاهی به نام ولایت فقیه در آنها وجود ندارد دچار ناامنی می‌شوند.

وزیر اطلاعات وجود نعمت ولایت را عامل وحدت در جامعه عنوان کرد و گفت: همه ولایت را به عنوان محوریت قبول دارند و این نعمت عامل وحدت و همزیستی جریان‌های فکری مختلف است.

حجت الاسلام علوی با ابراز امیدواری برای تداوم وحدت حاکم بر جامعه افزود: امیدواریم با وجود این وحدت نظام ما الگویی برای تمام مسلمانان شود و آنها بدانند که اگر وحدت، استقلال و عزت می‌خواهند بهترین نوع آن زیر سایه ولایت فقیه ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با ریاست دکتر روحانی بر قوه مجریه عقلانیت و صفا بر جامعه حکم فرما شده و وی همیشه با تدبیر امور را مدیریت می‌کند.

سالاری استاندار بوشهر هم در این دیدار استان بوشهر را دارای حساسیت بالای امنیتی خواند و گفت: این استان با وحدت میان مسوولان در آرامش اداره می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon