هشدار مدیربرنامه‌های جووینکو به بانوی پیر

هشدار مدیربرنامه‌های جووینکو به بانوی پیر

خبرگزاری تسنیم: مدیربرنامه‌های هافبک تهاجمی تیم فوتبال یوونتوس به مسئولان این باشگاه در خصوص تداوم نیمکت‌نشینی این بازیکن ایتالیایی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌ا دی‌آمیکو، مدیربرنامه‌های سباستین جووینکو به سران باشگاه یوونتوس هشدار داد در صورتی که نیمکت‌نشینی‌ این بازیکن 27 ساله ادامه داشته باشد او در پایان فصل در این تیم نخواهد ماند.

جووینکو در این فصل برای یوونتوس در سری A تنها یک بار در ترکیب اصلی به میدان رفته است و شایعاتی پیرامون آینده وی ساخته شده که روزبه‌روز در حال افزایش است.

دی‌‌آمیکو در این خصوص اظهار داشت: برنامه ما این است. یا برای جووینکو در برنامه‌های تیم نقشی در نظر گرفته خواهد شد یا او یوونتوس را ترک می‌کند. جووینکو با یوونتوس بزرگ شد و پس از آن به امپولی و پارما قرض داده شد و ارزش‌هایش را ثابت کرد. برای من جای تعجب است که چرا برخی از مردم با دیدن بازی‌های خوب او شگفت‌زده می‌شوند. می‌پرسید برای چه کسی مهم است اگر او بخواهد از یوونتوس برود؟ مشخص است، همه.

مدیربرنامه‌های جووینکو در ادامه به ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس توصیه کرد که سیستم خود را به 3-3-4 تغییر دهد تا در تیم جایی برای بازی جووینکو باز شود.

وی افزود: حقیقت این است که سباستین در سن 27 سالگی به اوج توانایی‌های فنی خود رسیده و آماده است در ترکیب اصلی یوونتوس قرار بگیرد، به خصوص اگر آلگری سیستم بازی تیم را تغییر دهد و با رها کردن سیستم 2-5-3 کونته از سه مهاجم استفاده کند. کنار گذاشتن توس از ترکیب نشدنی است و اصلاً نمی‌شود به آن فکر کرد اما به خط حمله‌ای متشکل از او و جووینکو هم نمی‌شود، فکر کرد چرا که هر دوی آنها کوتاه قامت هستند. به همین دلیل باید از یک خط حمله سه نفره استفاده کرد که در آن جووینکو در کنار توس و یورنته یا موراتا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon