تالار مرکزی شهر کرمان سال آینده به بهره برداری می‌رسد

تالار مرکزی شهر کرمان سال آینده به بهره برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، گفت: تالار مرکزی شهر کرمان در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، اسماعیل شفاعی عصر امروز در حاشیه بازدید از تالار مرکزی شهر کرمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر طبق برنامه زمان‌بندی شده، تالار مرکزی کرمان در سال 1394 به بهره برداری خواهد رسید.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، افزود: اعتبار مصوب برای اتمام ساخت تالار مرکزی چهار میلیارد و هشتصد میلیون تومان در سال 93 است.

شفاعی، بیان کرد: پروژه مذکور 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون یک‌میلیارد و دویست میلیون تومان به پیمانکار پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تالار در 13 هزار مترمربع بنا شده و دارای چهار سالن تخصصی تئاتر، گردهمایی، موسیقی و اجتماعات است، تصریح کرد: در طراحی نمای تالار و سقف آن نمادی از اثر تاریخی یخدان مویدی استفاده شده است.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته پیشرفت این مجموعه خوب بوده و امیدواریم در سال 1394 به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ج

 

 

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon