جشنواره تئاتر مریوان با اجرای ۲۲ اثر در روز آخر به کار خود پایان داد

جشنواره تئاتر مریوان با اجرای 22 اثر در روز آخر به کار خود پایان داد

خبرگزاری تسنیم: چهارمین روز از نهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با اجرای ۲۲ نمایش پایان یافت و فردا مراسم اختتامیه این جشنواره با معرفی آثار برتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، چهارمین روز از نهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با اجرای 22 نمایش پایان یافت و فردا مراسم اختتامیه این جشنواره با معرفی آثار برتر برگزار می‌شود.

هفت شهر عشق به کارگردانی سعید البرز از تربت جام، صدای جوجه به کارگردانی مشترک مریوان و تهران،به وسعت یک سرزمین به کارگردانی مصطفی کولیوندی از دهلران، تابوتی له تاوان به کارگردانی عزیز زادسر از مرویان، پرسه سور به کارگردانی مجتبی مرادی از کرمانشاه و پول به کارگردانی فرامرز قلیچ خانی از کرج از آثاری بودند که امروز به نمایش درآمدند.

چرک کف دست به کارگردانی علی رحیمی از میناب، یه بشقاب خرما به کارگردانی سعید خیرالهی از دهلران، آب، دوغ، خیار به کارگردانی جلال مشتاقیان از اصفهان و آنتیگونه به کارگردانی رحیم عبدالرحیم‌زاده از بوکان از دیگر نمایش‌هایی بودند که در روز پایانی جشنواره اجرا شدند.

بابا نفس داد به کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب، آیین نوا به کارگردانی محسن اردشیر از آمل، دیگر کلمه نمیشم به کارگردانی سیروس رفعت از کردستان عراق و نمایش‌هایی از ارمنستان و آذربایجان نیز از دیگر آثاری بودند که امروز اجرا شدند.

ذات انسان به کارگردانی سوران حسینی از مریوان، فریاد به کارگردانی امیرحسین شفیعی از ورامین، حایات به کارگردانی مهدی صالحیار از مرند،گم به کارگردانی امید مصطفایی از سقز پاکسازی به کارگردانی احمد صمیمی از تهران و به خاطر یک مشت دلار به کارگردانی محمد یوسفی از تهران از دیگر اجراهای آخرین روز نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان بودند.

هرچند امسال وضعیت جوی در شهر مریوان به گونه‌ای رقم خورد که بارش باران و کاهش دمای هوا بر کیفیت کار گروه‌های نمایشی تاثیر منفی بر جای بگذارد اما حضور پرشور مردم در کنار گروه‌های نمایشی و تلاش دست‌اندر کاران برگزاری جشنواره به گونه‌ای بود که هیچ کدام از مشکلات پیش بینی نشده نتوانستند خللی در برگزاری این جشنواره ایجاد کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon