فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود معرفی شدند

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود معرفی شدند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در مراسمی با حضور مسئولان سپاه استان سمنان و شهرستان شاهرود ومدیران این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، فرمانده جدید سپاه شاهرود در آئین تودیع و معارفه  معارفه فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود اظهار کرد: تعامل و همکاری فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه و کل مجموعه در سپاه شاهرود، نتایج ارزنده‌ای و مثمر ثمری برای بسیجیان و شهرستان شاهرود بوده است که امیدوارم ادامه یابد.

سرهنگ حمید دامغانی ضمن تشکر از زحمات فرماندهی سابق سپاه شاهرود بیان کرد: به حق فرمانده بسیجی و با اخلاص و الگویی شایسته برای بنده حقیر بودند و حجت الاسلام قرغی نیز از همکاران صدیق و مایه افتخار بنده که به عنوان سربازی در خدمت این عزیزان بودم.

وی افزود: تعامل و همکاری فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه و کل مجموعه در سپاه شاهرود سبب این همه ثمر برای بسیجیان و شهرستان بود که امیدوارم ادامه یابد.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: با استعانت از خداوند متعال و حمایت و همکاری پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس شهرستان و کمک همکاران سپاه و بسیج بتوانم این مسئولان خطیر را به انجام برسانم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم لیاقت این مسئولیت را در فضایی که عطر شهدا و خانواده ایثارگران و پیشکسوتان وجود دارد، داشته باشم و از همه عزیزان دست یاری و کمک می طلبم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود نیز در این مراسم با ابراز خرسندی برای حضور در جمع مردم شاهرود اظهار کرد: خوشا به حال آنان‌که رفیق خوبی برای خدا هستند و امیدواریم که ما نیز بتوانیم رفیق خوبی برای خدا و بندگان او باشیم و مسئولیت‌ خود را به شایستگی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام علی شریفی تصریح کرد: بهترین دعا عاقبت بخیری است و از خدا می خواهیم که ما را عاقبت بخیر کند و از همه شرکت کنندگان در این مراسم تقدیر و تشکر می کنم.

وی با تسلیت رحلت آیت الله مهدوی کنی گفت: ایشان از یاران و یادگاران انقلاب اسلامی و امام راحل بودند که تمام عمر خود را وقف آرمان‌ها و اهداف انقلاب کردند و دعا می کنیم با امام و شهدا محشور باشند.

این مراسم با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود و معاونان ایشان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان، فرمانده گروه ده محرم، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار و فرماندهان تیپ های 158 و 258 ارتش جمهوری اسلامی،فرمانده نیروی انتظامی و پادگان امام رضا(ع)،مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرماندهان و مسئولان بسیج مساجد و محلات و اقشار در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

در این مراسم با اهدا لوح از طرف سپاه استان و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از زحمات سرهنگ پاسدار عباس مطهری و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود حجت الاسلام قرغی تقدیر و سرهنگ حمید دامغانی و حجت‌الاسلام شریفی به عنوان فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود معرفی و احکام خود را از دست مسئولان سپاه استان و شهرستان دریافت کردند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon