فعالیت ۲۹ دفتر ict در روستاهای دامغان

فعالیت 29 دفتر ict در روستاهای دامغان

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره پست شهرستان دامغان گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۶۰۰ مرسوله پستی از این شهرستان به شش کشور خارجی ارسال شده است .

غلامحسین سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دامغان اظهار کرد: کشورهای آلمان، چین، انگلستان، هندوستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کشورهایی بوده که دامغانی‌ها مرسولات خارجی خود را به آنجا ارسال کردند.

وی همچنین به ارسال نامه و بسته‌های پستی از این شهرستان به دیگر استان‌ها و شهرهای کشور اشاره  کرد و افزود: در شش ماه نخست سال جاری تعداد 652 هزار و 990 مرسوله اعم از پاکت و بسته پستی از شهرستان دامغان به دیگر نقاط ایران اسلامی ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در مدت زمان یاد شده تعداد 561 هزار و 328 بسته و پاکت پستی وارده در سطح شهرستان و در بین شهروندان دامغانی و ادارات توزیع شده است .

توزیع 24 هزار برگه فیش تلفن ثابت در دامغان

سعیدی تصریح کرد: اداره پست شهرستان دامغان در هر دوره تعداد 24 هزار برگه فیش تلفن ثابت را در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان توزیع می کند.

وی همچنین از توزیع 19 هزار و 800 فیش تلفن همراه و 49 هزار فیش برق شهروندان دامغانی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان دامغان  در هر دوره از توزیع خبر داد.

فعالیت 29 دفتر ISTدر روستاهای دامغان

رئیس اداره پست شهرستان دامغان از وجود 29 دفتر IST روستایی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد : 34 دفتر نمایندگی پستی، هشت دفتر پیشخوان دولت، یک باجه مرکزی و دو دفتر پستی در شهرهای کلاته رودبار و امیریه کار توزیع مراسلات و ارسال آن‌ها را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار دفتر پیشخوان دولت در شهر کلاته رودبار دامغان ایجاد و راه اندازی شده است و به زودی دفتر پیشخوان دولت درشهرک صنعتی دامغان نیز ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

سعیدی گفت: 80 خدمت پستی در قالب چهار سرویس شامل باجه ارائه سرویس الکترونیکی مبتنی بر اینترنت و پست نت، تحویل بسته پستی در زمان مشخص بنابر درخواست فرستنده, قرائت کنتورهای برق، تلفن، توزیع ابلاغیه های تأمین اجتماعی و اظهارنامه‌های مالیاتی از مهمترین خدمات اداره پست شهرستان دامغان بوده است که در طول سال انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon