شکوری: با شعار هواداران پرسپولیس ۲۰ دقیقه آخر استرس داشتم تا اشتباه نکنم

شکوری: با شعار هواداران پرسپولیس 20 دقیقه آخر استرس داشتم تا اشتباه نکنم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال سایپای البرز گفت: وقتی شعارهای خاصی در ورزشگاه سر داده شد در ۲۰ دقیقه پایانی بازی استرس داشتم که اشتباه نکنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شکوری پس از پیروزی یک بر صفر سایپا مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و این بازی کاملا در اختیار ما بود حق ما برد بود که به آن رسیدیم. واقعا در صحنه‌های بازی ما به همدیگر 20 تا 30 پاس رد و بدل می‌کردیم اما باید بگویم از این شرایط پرسپولیس ناراحت شدم و واقعا متاسفم.

وی در واکنش به این که هواداران پرسپولیس از او درخواست داشتند تا شرایطی را فراهم آورد که این تیم به گل برسد، خاطر نشان کرد: واقعا وقتی این شعارها سر داده شد در 20 دقیقه پایانی بازی استرس داشتم تا اشتباه نکنم و تیم گل نخورد اما خوشحالم که سایپا پیروز شد. من پرسپولیس را دوست دارم اما بازیکن سایپا هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.

مدافع تیم سایپا در خصوص عدم حضور دوربین‌های تلویزیونی در این مسابقه عنوان کرد: تمام جذابیت فوتبال به پخش شدن آن است و به نظرم باید حق فوتبال ر ابدهند در تمام دنیا بخش زیادی از درآمد باشگاه‌ها از حق تلویزیونی است به علت اینکه در کشور ما شبکه خصوصی وجود ندارد این مشکلات به وجود می‌آید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon