خروجی دانشکده خبر اردبیل هنرمندان و خبرنگاران کارآفرین باشد

خروجی دانشکده خبر اردبیل هنرمندان و خبرنگاران کارآفرین باشد

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشکده خبر استان اردبیل گفت: خروجی دانشکده خبر اردبیل باید نیروی انسانی کارآفرین و ماهر در حوزه عکاسی، خبرنگاری و فیلم سازی باشد تا متناسب با نیاز بازار از ظرفیت این نیروها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اسحاق رسولی عصر امروز در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه دستاورهای فرهنگی هنری دانشجویی دانشکده خبر اردبیل اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی متفاوت از سایر دانشگاه ها راهبرد اصلی خود را تربیت نیروهای ماهر و متخصص قرار داده که سعی می کند به شعار خود که "استانداردسازی آموزش، تضمین کیفیت و کارآفرینی" است بها بدهد.

وی تصریح کرد: دانشکده خبر از همان ابتدای فعالیت خود با حضور اساتید برجسته در تلاش است تا شعار پرورش نیروهای مستعد و توانمند را تحقق عینی ببخشد و با گذشت 7 سال این مجموعه توانسته است در عرصه استانی و کشوری با تربیت نیروهای ماهر و متخصص به موفقیت های متعدد دست پیدا کند.

رسولی گفت: دانشجویان ما در کنار دروس تخصصی در رشته های مختلف عکاسی، روابط عمومی، خبرنگاری، فیلم سازی و امور فرهنگی دروس مشترکی را نیز به عنوان کارآفرینی و اخلاق حرفه ای سپری می‌کنند تا فارغ التحصیلان این دانشگاه بتوانند در این زمینه مهارت لازم را داشته باشند.

رئیس دانشکده خبر استان اردبیل آسیب جدی دانشگاه‌های کشور را آسیب مربوط به کارمند پروری به جای کارآفرین پروری دانست و افزود: این ضعف ساختاری باید به نحوی اصلاح شود تا خروجی دانشگاه ها به تربیت نیرویی ماهر منجر شود که خود با توانمندی در این حوزه بتواند کار اساسی و زیربنایی را انجام دهد.

وی ویژگی دانش اموختگان این حوزه را پرورش ایده های خلاق به همراه مدل کسب و کار جدید در مباحث اجتماعی و فرهنگی برشمرد و بیان کرد: دانشکده خبر در این زمینه پیشتاز بوده و سعی کرده از هر فرصتی برای پیشبرد اهداف استفاده کند.

رئیس دانشکده خبر استان اردبیل با اشاره به تلفیق این هنر با هنر شخصی و فردی ارائه توان مضاعف و آراستگی به اخلاق حرفه‌ای اظهار کرد: باید در تلطیف احساسات و توانمندکردن نیروهای خلاق در این حوزه ورود عملی داشته باشیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon